אחרי כל הסגרים ובלגאנים ממצב שהייתי ממש טוב בשיעורי נהיגה ואשכרה המורה הזמין לי טסט בשיעור 24 בשיעור עשרים עברתי טסט פנימי כל זה היה בחודש 11 והגעתי למצב שנכשלתי בשלושה טסטים בכל טסט היה מושלם חוץ מטעות מפגרת של שנייה ובאף טסט לא בלמו אותי או נגעו לי בהגה בקיצור שבוע שעבר נכשלתי גם בטסט השלישי שלי והמורה שלי אמר לי שהוא יזמין לי כבר עוד טסט כי אני מוכן ונפלתי על שטות שלא קשורה לנהיגה אבל ביגלל חופשת פסח הטסט יהיה בסוף חודש רביעי ככה שאני כבר כמו אידיוט חצי שנה על טסטים ואמיתי אני יודע לנהוג גם אבא שלי יודע כי הוא ראה מלא פעמים בקיצור באסה רצח זה לא יוצא מהראש כי בפסח אבא שלי תיכנן טיול גיפים וארזדר מטורף של שלושה ימים וזה ואני הייתי אמור לנהוג שם עם אבא שלי ואני מרגיש עכשיו סתם אכזבה