3 תשובות
היי אנונימי,
נשמע שאתה עובר תקופה לא פשוטה בכלל שמלווה בלא מעט התקפי חרדה. בן כמה אתה? האם אתה מקבל ליווי מקצועי?
כשפוגעים בנו כמו שאתה מתאר כאן בפוסט שלך לא פעם הגוף מגיב בצורה של חרדה וסטרס. כדי לנסות להבין מה יתאים לך לעשות ואיך צריך להבין קצת יותר מה אתה עובר וחשוב שתקבל את התמיכה הנכונה לך.
קוראים לי אסתי ואני חלק מתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אני רוצה להזמין אותך לדבר איתנו באנונימיות אם תבחר ולחשוב ביחד מה יכול להתאים לך. נוכל לנסות להבין קצת יותר מה אתה מרגיש ומה אפשר לעשות.
אתה יכול לפנות אלינו כאן בפרטי או בצאט שלנו שיהיה פתוח היום החל מהשעה 20:00. מצרפת לך את הלינק למטה.
מחכים לך,
אסתי וצוות עלם דיגיטל.
מה שאני שואלת את עצמי כל לילה
שואל השאלה:
כמו שכתבתי בשאלה, אני בטיפול
אנונימי