7 תשובות
אם את חושבת שרק אם בן זוג את תחווי את זה את ממש טועה, וחוץ מזה מה יצא לך מזה? השמחה שלך תהיה תלויה בזוגיות? ואם תפרדו?
האושר שלך נמצא בפנים, לא בכסף, לא בבן זוג, ולא בשום דבר אחר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה סיסמא מאוד יפה חח כאילו איך אפשר בעצם להרגיש אושר אם זה לא תלוי בדברים?
אנונימית
שואל השאלה:
ממה יגיע האושר ?
אנונימית
מעצמך, מההערכה שלך לחיים, מההוקרת תודה על זה שקמת בבוקר, על הבריאות, על זה שיש לך משפחה
תמצאי שלווה בדברים הקטנים, לצאת לטיול בטבע, להשקיע זמן איכות עם עצמך, האושר חבוי בפנים לא בדברים אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אקרא על זה יותר
תודה נקווה שאצליח ליישם
אנונימית
אני מרגישה בול כמוך!
לדעתי צריך לחפש את הדברים שעושים אותנו מאושרות, אם זה תחביבים, או משפחה וליישם אותם ביומיום
ולעבוד על שגרה שאת יותר אוהבת
היי יקרה,
שומע כמה את מרגישה תחושה תמידית של ריקנות..
אולי זה נגרם כתוצאה משגרה שוחקת ומעייפת, אולי את מרגישה באיזה לופ ארוך ומייגע, אולי את מרגישה מיואשת מהמצב שאת נמצאת בו..
אולי את מוצפת בתחושת בדידות, אולי חווה חוסר סיפוק בעבודה ובשגרה היומיומית..
נותר לי רק לדמיין כמה זה עשוי לגרום לתחושות של כאב, אולי אכזבה, אולי תהיות לגבי מה לעשות אחרת.

יקירה,
כותב לך כאן כמתנדב סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
יש לנו בסה"ר - צ'אט אנונימי ואישי הזמין לכולםן.
מזמין אותך בשמחה, לכתוב לנו.
בצ'אט נדבר על מה שתבחרי, וננסה לאט לאט לקלף מהתחושות הקשות שמעיבות עליך עכשיו.

מחכים לך בצ'אט, אם תרצי.
שלך,
מתנדב סה"ר.

אפשר גם בוואטצפ - 055-9571399