5 תשובות
תמצאי תחביב, תאמצי חיה, תלכי להתאמן
אנונימי
קודם כל, זה שאת רוצה להתחיל את התהליך זה כבר התחלה טובה לפתרון ואת בדרך להגיע למקום יותר טוב.
מציעה לשתף אדם שנמצא ליידך הרבה ויכול להרים אותך ולהזכיר לך להתאמן או ללמוד לבגרות, או לבוא לחברה וללמוד איתה ביחד.
בהצלחה!! אל תוותרי לעצמך את יכולה!
ואולי גם תשקלי ללכת לאבחון או לאיש מקצועי במידה ואת מרגישה שזה מעבר למצב רוח, כי חשוב שתדאגי לעצמך!!
שואל השאלה:
תודה ממש! 3>
אנונימית
יקרה,
מהדברים שכתבת עולה תחושת יאוש וחוסר אונים. שומעת שהאנרגיות מרוקנות ואת מתקשה למצוא דרך להטעין אותן מחדש. ייתכן שאת חשה העדר משמעות ואבדן דרך.. אולי את רואה לנגד עינייך שביל ארוך, מייגע שלא מוביל שום מקום של הגשמה. אין לו יעד.. שומעת בקולך כמיהה למטרה חשובה, לתכלית או לתחושת שליחות שבשבילן יהיה כדאי לקום בבוקר..

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. אולי נכון יהיה למלא את חייך בהענקה לזולת. אולי כדאי יהיה להתקשר עם ארגון מתנדבים ולשלב בסדר יומך סיוע בבית חולים לילדים, בביקור שבועי אצל קשיש בודד או ליווי של נערה בסיכון...

בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
תודה 3>>
אנונימית