התחברות הרשמה

תגידו אכלתי הרבה עד עכשיו? אני בחיטוב

בבוקר אכלתי פריכית וחצי כי לא הייתי ממש רעבה
לצהריים אכלתי כזה ארבע סטייקים קטנים ואחרי איזה שעה צנים אחד מלחם כוסמין עם אבוקדו, בולגרית ועגבניות.
ואם אכלתי טוב?
26 במרץ 2024, 16:37
ערך קלוריאוכלתזונה נכונהירידה במשקלתפריטים    
3 תשובות
את משקיעה יותר מידי בארוחה אחת אם יש לך עדו ארוחת אז כן אבל כדאי לך להוסיף חזה עוף
ל
לא היה לי רעיון טוב לשם
סטייקים זה בריא אבל מלא ערך קלורי
ס
סטיצ'י
זה סבבה אבל לא לכל היום
a
agamosh98
באותו הנושא:
אכלתי עד עכשיו כמעט 900 קלוריות זה הרבה לחיטוב וירידה במשקל?
אכלתי הרבה היום? אני בחיטוב
אכלתי היום הרבה? אני בחיטוב
אכלתי הרבה נ(אני בחיטוב)
אכלתי הרבה עד עכשיו בשביל חיטוב דיאטה ?
אכלתי עכשיו בערב יחסית בסדר אם אני בחיטוב?
באליי לבכות אכלתי הרבה מאוד היום ואני בחיטוב מה לעשות?
אכלתי הרבה עד עכשיו לחיטוב?
זה נורא ממש אם אכלתי עכשיו מילקי בחיטוב?
אכלתי די הרבה והייתי בחיטוב ואני נראת ממש שמנה עכשיו
אני בחיטוב ואכלתי ב15:00 ועד עכשיו לא אכלתי כלום,אני יכולה לאכול משהו?