5 תשובות
מילקי יכול להיות משולב אצלך גם בחיטוב, אם את רוצה לרדת את תצטרכי להבין שהדרך בה ירדת היא הדרך שבה את תצטרכי להישאר בשביל לא להעלות

במילקי יש סביבות ה220 קלוריות

זה כמו 2 פרוסות לחם, כמו שלוש רבעי פיתה, 5 ביסקוויטים, 2 קציצות, חופן של קורנפלקס, חביתה מ2 ביצים, כמה כפות גדושות של אורז ועוד הרבה השוואות

אין בזה שום שום בעיה
ולהפך! כל הכבוד שהקשבת לצרכים של הגוף שלך

וזה בסדר גמור אם זה יהפוך להיות יום יומי כארוחת ביניים (כמובן בנוסף לעוד משהו, 220 קלוריות לארוחת ביניים זה לא מספיק)
Pic
לא קרהה כלוםם רק מילקיי אין לך מה לא להרגיש טוב זה אפילו יותר יעזור לך עם החיטוב צריך שיהיה סוכר בדם זה ממש חשוב
ביג דיל רק מילקי, אם זה חד פעמי זה לא משפיע על כלום הכל טוב
אני אוכל מה שבאלי וזה לא משפיע עליי
זה סתם שטויות
יש לך אישור ממני