6 תשובות
גם זה גרוע וגם זה גרוע אף אחד לא מתחרה איתך
לא צריך להשוות שניהם מזעזעים
גם אונס זה לא הדבר הכי גרוע לדעתי
אנונימי
כן גם אני לפעמים רק רוצה להיות בלתי נראית... ה"דבר הכי גרוע" זאת רק הגדרה, זה לא מוכח מדעית או משהו. בדרך כלל אנשים שעברו חרם אומרים את זה כי מי שעבר חרם לא עבר את שאר סוגי הבריונות. ואני ממש מצטערת לשמוע!! תעברי בית ספר , הילדים האלה לא שווים אותך. בהצלחה!!3>
מצטער לשמוע שעבר דברים כאלה. מקווה שכיום את כבר מחוץ לזה
חרם זה דבר גרוע, ההשלכות שלו אחר כך יותר גרועות אבל
באותו הנושא: