8 תשובות
וואו משתתף בצערך אבל בתם מגזימה נראה לי אם הרגשות שלך בטוח שיכולה למצוא חבר חברה
והמורה עדיין אוהב אותך
בהצלחה לך ומזלט ליום הולדת
והמורה עדיין אוהב אותך
בהצלחה לך ומזלט ליום הולדת
שואל השאלה:
אין לי כוח
אין לי כוח
שואל השאלה:
סע מפה
סע מפה
קודם כל מזל טוב
קודם כל במקום לאכול תסביכים תתחילי ללמוד
לאבד כסף זה מבאס רצח אבל זה מלמד אותך שיעור לחיים להיות יותר אחראים
על תשאירי במקום שלא טוב לך בו תעברי בית ספר ועם את לא סובלת את חברים שלך אז הם לא באמת חברים תשמעי בית ספר זה חשוב וואלה אני כבר אחרי צבא ואני מזה מצטאר על זה שלא הוצאתי בגרות ולא למדתי זה רק לטובתך את לא צריכה מוטיבציה מאף בן אדם למדתי שהמורה הכי טוב זה אתה לעצמך אני מקווה בשבילך שתמצאי דרך להמשיך למרות שזה קשה
קודם כל במקום לאכול תסביכים תתחילי ללמוד
לאבד כסף זה מבאס רצח אבל זה מלמד אותך שיעור לחיים להיות יותר אחראים
על תשאירי במקום שלא טוב לך בו תעברי בית ספר ועם את לא סובלת את חברים שלך אז הם לא באמת חברים תשמעי בית ספר זה חשוב וואלה אני כבר אחרי צבא ואני מזה מצטאר על זה שלא הוצאתי בגרות ולא למדתי זה רק לטובתך את לא צריכה מוטיבציה מאף בן אדם למדתי שהמורה הכי טוב זה אתה לעצמך אני מקווה בשבילך שתמצאי דרך להמשיך למרות שזה קשה
שואל השאלה:
אני בי"א אין לעבור בצפר
אני בי"א אין לעבור בצפר
אז תשרדי עוד שנה כמה שזה קשה תנסי למצוא לך חברים ולהנות ממה שאפשר
ורק אל תאכזבי את עצמך אנשים מסביב פחות רלוונטי
בהצלחה לך
ורק אל תאכזבי את עצמך אנשים מסביב פחות רלוונטי
בהצלחה לך
קודם כל מזל טוב. דברים קורים בחיים שלנו בלי לשאול אותנו אם זה העיתוי הנכון, לפעמים אין לנו התראה מוקדמת ואנחנו צריכים לקבל את זה באיזשהו מקום. מצפים מאיתנו להתמודד ולהשלים עם המצב, זה נכון שזה קשה אבל אין לנו מה לעשות בנידון כי החיים האלה הם לא תוכנית לבקשתינו. לגבי הכסף שנעלם לך יש לך אופציה ליצור קשר עם הבנק ולברר לאן הוא נעלם, אולי הם יכלו לעזור.
אל תוותרי על הלימודים שלך, כן זה מעייף וזה הרבה להתמודד אותו אבל נראה שזה מאוד חשוב לך בשביל השאיפות העתידיות שלך. אני מאמין בך, אני מאמין שאת מסוגלת להמשיך להילחם נגד כל הסיכויים ולהגיע לאן שאת חושקת בו. תזכירי לעצמך בעקביות את המטרות שלך, תרימי ותחזיקי את עצמך ואל תתני לציפיות/דעות של אנשים אחרים לפגוע בקצב שלך. את נותנת לאנשים אחרים יותר מדי קרדיט שלא מגיע להם, תלמדי ותתקדמי בשביל עצמך ולא בשביל אנשים שמסתכלים מהצד. תנסי לקחת לעצמך הפסקה מאנשים אולי זה יעזור לך לסדר את הראש ולמצוא דרך להתמודד עם כל הלחצים שיש לך לאחרונה.
זה מה שאני עושה כרגע, לקחתי לעצמי הפסקה לנפש שלי בכדי לפתור את הבעיות שלי בלי הסחות דעת.
אל תוותרי על הלימודים שלך, כן זה מעייף וזה הרבה להתמודד אותו אבל נראה שזה מאוד חשוב לך בשביל השאיפות העתידיות שלך. אני מאמין בך, אני מאמין שאת מסוגלת להמשיך להילחם נגד כל הסיכויים ולהגיע לאן שאת חושקת בו. תזכירי לעצמך בעקביות את המטרות שלך, תרימי ותחזיקי את עצמך ואל תתני לציפיות/דעות של אנשים אחרים לפגוע בקצב שלך. את נותנת לאנשים אחרים יותר מדי קרדיט שלא מגיע להם, תלמדי ותתקדמי בשביל עצמך ולא בשביל אנשים שמסתכלים מהצד. תנסי לקחת לעצמך הפסקה מאנשים אולי זה יעזור לך לסדר את הראש ולמצוא דרך להתמודד עם כל הלחצים שיש לך לאחרונה.
זה מה שאני עושה כרגע, לקחתי לעצמי הפסקה לנפש שלי בכדי לפתור את הבעיות שלי בלי הסחות דעת.
יהיה בסדר תמשיכי לנסות
אנונימי
באותו הנושא: