11 תשובות
דברים קטנים שעשו לך טוב במהלך היום
תכתבי "יהיה לי מחר יום כיף"
תכתבי "החיים הם שלי"
שיטה שאני מכיר היא לכתוב בסוף כל יום חמישה דברים טובים שקרו לך
בהתחלה קשה למצוא את הדברים האלו אבל עם הזמן זה מרגיל אותנו להסתכל על החיים בצורה יותר מקבלת וגורמת בין היתר למצב רוח טוב יותר
בהתחלה קשה למצוא את הדברים האלו אבל עם הזמן זה מרגיל אותנו להסתכל על החיים בצורה יותר מקבלת וגורמת בין היתר למצב רוח טוב יותר
שואל השאלה:
דברים טובים באותו שבוע או באותו יום?
דברים טובים באותו שבוע או באותו יום?
אנונימי
^כל יום לכתוב בערב דברים טובים שקרו באותו יום
שואל השאלה:
אפשר גם פשוט להוסיף דברים שעשיתי היום בעיקרון?
אפשר גם פשוט להוסיף דברים שעשיתי היום בעיקרון?
אנונימי
זה שלך - את בוחרת מה לכתוב
הכוונה היא לפקוח את העיניים לעצמנו ולראות שכן יש טוב מסביב ולתת לטוב יותר משמעות מהרע
הכוונה היא לפקוח את העיניים לעצמנו ולראות שכן יש טוב מסביב ולתת לטוב יותר משמעות מהרע
שואל השאלה:
1
1
אנונימי
שואל השאלה:
גם דברים שנראים סתמיים וזניחים?
גם דברים שנראים סתמיים וזניחים?
אנונימי
באותו הנושא: