6 תשובות
אלופה אחת❤
בהצלחה
אם את רוצה לשאול שאלות על היהדות מוזמנת לשלוח לי הודעה ואני אשמח לענות לך
בהצלחה
אם את רוצה לשאול שאלות על היהדות מוזמנת לשלוח לי הודעה ואני אשמח לענות לך
אם את רוצה את הגרסה הקצרה שתוכלי לזכור ולהתמיד אז:
"קל(כתוב עם ק' אבל אומרים עם א') מלך נאמן, (לשים יד ימין על העיניים ולומר בקול) שמע ישראל ה' (אומרים אדו..ני) אלוקינו(ה) ה' אחד
(לומר בשקט עם עיניים פקוחות)
ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד
ואז: וְאָהַבְתָּ אֵת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאֹדֶךָ.ו וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם עַל לְבָבֶךָ. ז וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ. ח וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ. ט וּכְתַבְתָּם עַל מְזוּזֹת בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ.
ואז: המלאך הגואל אותי מכל רע יברך את הנערים ויקרא בהם שמי ושם אבותי אברהם ויצחק וידגו לרוב בקרב הארץ
ואני מוספיה גם את: מימיני מיכאל משמאלי גבריאל מלפני אוריאל מאחורי רפאל ומעל ראשי שכינת קל
מקווה שעזרתי
"קל(כתוב עם ק' אבל אומרים עם א') מלך נאמן, (לשים יד ימין על העיניים ולומר בקול) שמע ישראל ה' (אומרים אדו..ני) אלוקינו(ה) ה' אחד
(לומר בשקט עם עיניים פקוחות)
ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד
ואז: וְאָהַבְתָּ אֵת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאֹדֶךָ.ו וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם עַל לְבָבֶךָ. ז וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ. ח וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ. ט וּכְתַבְתָּם עַל מְזוּזֹת בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ.
ואז: המלאך הגואל אותי מכל רע יברך את הנערים ויקרא בהם שמי ושם אבותי אברהם ויצחק וידגו לרוב בקרב הארץ
ואני מוספיה גם את: מימיני מיכאל משמאלי גבריאל מלפני אוריאל מאחורי רפאל ומעל ראשי שכינת קל
מקווה שעזרתי
אנונימית
בעיקרון הכי טוב להתחיל משמירת שבת-להשתדל בכל שבת לשמור משהו נוסף
צעד צעד עד ליעד
צעד צעד עד ליעד
שואל השאלה:
^ ניסיתי אבל לא ממש הצלחתי
^ ניסיתי אבל לא ממש הצלחתי
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת משהו קצר לא ארוך כי אני עייפה ופעם לא הייתי מאמינה בהשם כי מלא קרובים שלי מתו ועכשיו אני מתחילה להתחזק ולא יודעת מאיפה מתחילים
לא יודעת משהו קצר לא ארוך כי אני עייפה ופעם לא הייתי מאמינה בהשם כי מלא קרובים שלי מתו ועכשיו אני מתחילה להתחזק ולא יודעת מאיפה מתחילים
אנונימית
פשוט קריאת שמע?
בלי התפילה של השמע ישראל?
בלי התפילה של השמע ישראל?
באותו הנושא: