5 תשובות
גם אני סובל מזה פשוט תנגסי במשהו
אמלה. זה משחה שמרדימה את האיזור לגמרי
כול פעם לפני בדיקות דם אני שמה הרבה מכסה בנילון נצמד משאירה איזה 20 דקות ולא מרגישה כלום בטיפול
פשוט אל תסתכלי בזמן שהיא מכניסה את המחט וזה כואב ממש לשנייה אחת
בעיקרון כשאת חושבת על זה הכאב היחיד שאת תרגישי זה בזמן כניסת המחט,ואני מדבר רק על השפיץ מהרגע שהחצי מילימטר הקטן הזה נכנס אין שום כאב,את תרגישי טיפה מסוחחרת בגלל הדם אבל זהו