7 תשובות
לא בהכרח
מה אכלת?
לא כי זה לא בריא לא לאכול
אנונימית
הסוד בלהרזות זה לאכול *מסודר*, בריא ולאכול
שואל השאלה:
בסדר אבל זה לא שגרה זה יום אחד
בסדר אבל זה לא שגרה זה יום אחד
אנונימית
לא בהכרח
אבל תאכלי.
הגוף שלך צריך את זה, ואם לא תאכלי זה פוגע הרבה יותר במראה שלך מאשר אם תאכלי ותהיי "שמנה".
אבל תאכלי.
הגוף שלך צריך את זה, ואם לא תאכלי זה פוגע הרבה יותר במראה שלך מאשר אם תאכלי ותהיי "שמנה".
^^מיום אחד יכול להתחיל הפרעת אכילה.
לא לקחת סיכון
לא לקחת סיכון
באותו הנושא: