4 תשובות
זה סבבה
לא זה ממש לא הרבה, זה מצוין אבל אל תשכחי צהריים
נסיכה, אל תספרי- תהני מהחיים!!! ואין כזה דבר הרבה או קצת. תלוי כמה את אוכלת בדרך כלל, אם לרוב את אוכלת יותר או משהו בסגנון זה ממש סבבה אם לא, אז לא נורא!
זה ממש בסדר
פשוט תהני מהאוכל שלך בלי לספור את הקלוריות שלו
אוכל זה אוכל!זה דלק לגוף שלך,לא קלוריות
זה נכון שצריך לשים לב לאיזון אבל זה ממש לא מה שצריך להעסיק אותך כל היום
תאכלי מה שאת רוצה ותשתדלי לגוון ולאזן בין הארוחות שלך.
פשוט תהני מהאוכל שלך בלי לספור את הקלוריות שלו
אוכל זה אוכל!זה דלק לגוף שלך,לא קלוריות
זה נכון שצריך לשים לב לאיזון אבל זה ממש לא מה שצריך להעסיק אותך כל היום
תאכלי מה שאת רוצה ותשתדלי לגוון ולאזן בין הארוחות שלך.
באותו הנושא: