2 תשובות
אז את צריכה בלנדר ואז את שמה קפה ואז מים חמים ממש קצת ואז סוכר ואז קרח ואז חלב וזהו
קפה סוכר מים רותחים ממיסים את הקפה והסוכר לוקחים ואת הקפה קרח שמים בבלנדר עם חלב
אנונימית