3 תשובות
ברד וקפה אולי
אני מכין אייס קפה ככה:
1 וחצי קפה וסוכר
שם רבע כוס מים חמים ומערבב, אחרי זה שם קרח מרוסק ועוד פעם מערבב ואז חלב ונותן עירבוב סופי
עם וניל וקפה