3 תשובות
עם וניל וקפה
אני מכין אייס קפה ככה:
1 וחצי קפה וסוכר
שם רבע כוס מים חמים ומערבב, אחרי זה שם קרח מרוסק ועוד פעם מערבב ואז חלב ונותן עירבוב סופי
ברד וקפה אולי