6 תשובות
כן
אני הייתי בכיתת מבר ואני יכולה להגיד לך שזה ממש הציל אותי, בלי הכיתה הזו לא הייתה מצליחה בלימודים בוודאות. כיתה קטנה עם לא הרבה תלמידים וגם תמיד לומדים בקבוצות והמורה באמת יכול לתת יחס יותר לכולם ( אני הייתי נאבדת בין כולם בכיתה רגילה בגלל הקשב וריכוז ) מה שכן החסרון זה שבדרך כלל מוגבלים ביחידות ומגמות, אבל מבחינתי זה היה שווה את זה, כמובן כל אחד והשיקולים שלו.
כאן אם יש עוד שאלות:)
כאן אם יש עוד שאלות:)
שואל השאלה:
אני רוצה לעבור למבר אבל הילדים שם מופרעים ולא 100
למרות שהם לא חייבים להיות 100
אני גם נאבדת כל פעם
וכיתת מבר עכשיו יש 25 תלמידים ואני עדיין מתלבטת אם ללכת לשם נראלי אני אשאל את אמא שלי כבר ואם היא תגיד שכדאי לי אני אקשיב לה
למרות שהיא אמרה לי כבר
אני רוצה לעבור למבר אבל הילדים שם מופרעים ולא 100
למרות שהם לא חייבים להיות 100
אני גם נאבדת כל פעם
וכיתת מבר עכשיו יש 25 תלמידים ואני עדיין מתלבטת אם ללכת לשם נראלי אני אשאל את אמא שלי כבר ואם היא תגיד שכדאי לי אני אקשיב לה
למרות שהיא אמרה לי כבר
שואל השאלה:
תודה
תודה
כן. אבל זה תלוי, לי יש בכיתה ערסים שלא מפסיקים להפריע אבל מתמודדים עם זה...
אני לא הולכת לגיאוגרפיה אז אין לי מושג
אני לא הולכת לגיאוגרפיה אז אין לי מושג
גם אצלי היו ילדים מופרעים אבל זה באמת לא הפריע לי כי זה היה עדיף מאשר לסבול בכיתה רגילה. הייתי בכיתת מבר מכיתה ט עד יב וזו באמת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי באמת.
אני ממליצה לך ללכת ולא לוותר על זה בגלל ילדים מופרעים, הרי אמרת שככה או ככה יהיה לך קשה.. אז בעיניי עדיף לעבור ולנסות ואם לא תמיד אפשר לבקש לחזור לרגילה.
אני ממליצה לך ללכת ולא לוותר על זה בגלל ילדים מופרעים, הרי אמרת שככה או ככה יהיה לך קשה.. אז בעיניי עדיף לעבור ולנסות ואם לא תמיד אפשר לבקש לחזור לרגילה.
באותו הנושא: