34 תשובות
זה הוכח מדעית. למה שלא להאמין לזה
^ https://he.m.wikipedia.org/wiki/%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%93%d7%94
^לא מדברים על זה.

מדובר במה שקרוי "מחשבה יוצרת מציאות".
לא. כן .אוליי . לא יודעת .
מאוד מאמין, מחשבה יוצרת מציאות זו האימרה הכי חשובה בחיים שלנו לדעתי.
מחשבה בעצמה לא יכולה ליצור כלום ומי שבאמת חושב שזה הגיוני בהצלחה לכם בחיים
מחשבה על המציאות לא יוצרת מציאות, היא רק גורמת לך לרצות משהו שיגרום לך לפעול לגבי זה.
תגידו כל מי שלא מאמין , יש לי שאלה : החלקתם על השכל?
^למה זה היה טוב עכשיו?
מה הבעיה
זה קיים. כוח המחשבה קיים..רוב הפעמים שאני חושבת על משהו זה קורה לי. או חושבת על אנשים ורואה אותם. מחשבה מייצרת מציאות
כן. אני בוחר באמונות, מחשבות ופעולות חיוביות שעוזרות לי להתקדם בחיים.
רפרנס לההרפתקאות המוזרות של ג'וג'ו?
מה זה חוק המשיכה?


נאמנים לא למחוק פליז
לא מאמין בזה
לא, אבל זה לא אומר שהאמרה: "מחשבה יוצרת מציאות" אינה נכונה, היא פשוט לא מדויקת ולא שלמה.

מחשבה היא אחת מהגורמים (המשפיעים) על יצירת מציאות חיובית יותר. אם אחשוב טוב, יהיה בהכרח טוב? לא תמיד, משתנה בין אדם לאדם, וגם זה משפיע על דבר ספציפי. על מה? כמובן, זה משפיע בעיקר על המצב הרוח (תחושה עצמית). הרי, אם אני אחשוב טוב על החיים שלי, אז החיים שלי יהיו טובים? זו רק אחת מהדרכים להסתכל על זה. אולי אוכל לחיות חיים טובים בלי עושר, פרסום וחומריות, ואם אחשוב שאני מסופק אהיה באמת מסופק. אבל כל הפואנטה בלחשוב שאתה מסופק, ולהיות מסופק, הם לא רק במובן הפיזי, אלא גם במובן הנפשי.
כלומר, זה גם "סובייקטיבי" וגם "אובייקטיבי".
אדם שאין לו כלום בחיים יכול להיות מאושר אם הוא יפעל לפי האמרה הזאת. בעיניו (סובייקטיביות), חייו נהדרים ושלווים. בפועל? אמ, כנראה שלא (אובייקטיביות, כי אין לו כלום).
אז מה מגדיר את המציאות? זה או זה? או בכלל שניהם? כנראה ששניהם, כי אי אפשר להתעלם מתחושות עצמיות.

בשביל שארגיש טוב אצטרך גם לפעול (לחשוב זה לא המשפיע היחיד), וגם יש נושאים מסוימים שלא יעזרו לי אם רק אחשוב עליהם. אני יודע שאני ספציפית לא אהיה ממש מאושר בלי להשיג מטרה מסוימת בחיי.
גם אם אהיה עשיר. גם אם אחשוב טוב.
כלומר, יש את החשיבה - אבל מה עם הפעולה? הרי לא פעלתי להשיג את המטרה המסוימת הזאת.

בכל מקרה, האמרה הזאת נחמדה אבל אם אומר אותה לאדם מדוכא זה בדרך כלל ממש אבל ממש לא יעבוד.
יש מלא דברים שאדם מדוכא צריך לעבוד איתם, מחשבה אישית זה רק חלק מהם.
חוק שקרי. הרי עם הוא היה נכון, נשים היו נמשכות אליי.
למשוך את מתכוונת ללזמן?
מאמין, עובדה שאני לא מרחף
כן אני אכן מאמין בכוח המשיכה
אבל זה לא עניין של אמונה, כוח המשיכה הוא קיים עובדתית, הוכיחו אותו. יש כוח משיכה שפועל בין 2 גופים שמחזיק אותנו על כדור הארץ ואת כדור הארץ מסביב לשמש. אין כאן מקום לאמונה
^אין כזה דבר חוק המשיכה, בטח הוא התכוון כוח המשיכה
תקשיבו אתם מבלבלים בין שני דברים שונים

בשאלה מדובר על חוק רוחני כזה.
כן מאמין בזה זה קשור גם לביטחון בה' אמונה ומחשבה שיוצרת מציאות השתמשתי היום בזה
אני מאמינה באפקט הפלצבו שזה משהו מדעי יותר מכוח המשיכה והוא עובד כמעט כל דבר בחיים שלי אני משתמשת בזה וזה עובד
אה חוק רוחני? אז זה חרטה ברטה
כשאנשים מסתכלים על הכל חיובי אז באמת נהיה להם חיובי