25 תשובות
^ אם כבר שטפו לכם את המוח עם השטויות של דארווין והמדע.
mrvegangod
mrvegangod
אנונימי
איזה קטעים שהגמרא הצליחה לחזות ולראות מה שהמדע רק גילה בכמה שנים אחרונות.ועוד מלפני 2000+ שנה.
אנונימי
רק בגלל שדארויין הכי מפורסם לגבי זה לא אומר שהוא היחיד שבדק את זה
שואל השאלה:
אתה בטח מאמין שכדור הארץ שטוח^
אתה בטח מאמין שכדור הארץ שטוח^
אנונימית
אנונימי של הגמרא נחמד שאתה אומר היא חזתה משהו אבל לא אומר מה היא חזתה
תביא הוכחה
תביא הוכחה
כדור הארץ כדור וזה ברור לכולנו - גם דרך הגמרא.
אנונימי
splashdaddy
מוזמנת לפתוח ולראות :)
אני לא מבזבז זמן על אתאיסטים
מוזמנת לפתוח ולראות :)
אני לא מבזבז זמן על אתאיסטים
אנונימי
האבולוציה מוכחת.
אתה יכול לשנוא את זה או לאהוב את זה, אבל אין מה להתווכח עם עובדות.
יש מאמרים מאוד מעניינים דווקא על זה שהדת מכילה את האבולוציה כחלק מהבריאה האלוהית, אז במקום להרגיש מותקף ולכעוס, תקרא.
אתה יכול לשנוא את זה או לאהוב את זה, אבל אין מה להתווכח עם עובדות.
יש מאמרים מאוד מעניינים דווקא על זה שהדת מכילה את האבולוציה כחלק מהבריאה האלוהית, אז במקום להרגיש מותקף ולכעוס, תקרא.
לא אחי אתה לא יכול לעשות את זה, אני לא הולכת לחפש משהו שאני לא יודע איפה להתחיל, אם אתה רוצה שאני אעזור לך לחפש אני אעשה את זה
איך אתה בדיוק רוצה לעזור ולגרום לאנשים לחשוב אחרת אם אתה לא תעזור להם? לפחות תן לי כיוון, אתה מבין שאתה פשוט נראה like an asshole?
איך אתה בדיוק רוצה לעזור ולגרום לאנשים לחשוב אחרת אם אתה לא תעזור להם? לפחות תן לי כיוון, אתה מבין שאתה פשוט נראה like an asshole?
splashdaddy - דוגמא אחת
אנונימי
תודה באמת
אתה יכול לומר לי בערך מתי רשמו את הגמרא?
שטופי מוח שעדיין חושבים שאלוהים זה דבר קיים רק כי החדירו להם את זה מגיל קטן
כי הם מסרבים להאמין לעובדות
את האמת שאני מאמינה בגישה שאין לי כל כך כח להסביר, שמאמינה גם בתורה וגם במדע וזה לא סותר אחד את השני
ממש מעניין אותי המדע.
יש אמת אחת, והולכים על פיה.
יש אמת אחת, והולכים על פיה.
אנונימי
כי אחד סותר את האמונה שלהם(למרות שלא בצורה חד משמעית), והשני לא
אני מאמינה גם באלוהים וגם חושבת שאבולוציה זה נכון
בשום מקום הדת לא סותרת את המדע
בשום מקום הדת לא סותרת את המדע
מיקרו אבולוציה מוכחת בבירור
המוטציה של הקורונה זה מיקרו אבולוציה
והמפץ הגדול לא סותר את התורה
אבל לא יודע מה איתכם אבל אני לא באתי מהקוף...
בקשר להוכחות לוקח בדיוק 2 דקות כדי להוכיח שהתורה מן השמיים
אבל קשה מאוד לאנשים לקבל את זה...
בהצלחה:
סנפיר וקשקשת:
התורה מסבירה לנו אילו חיות ים נחשבות כשרות ואילו לא וכותבת לנו נוסחה איך לדעת אם חיה במים כשרה
:"אֶת זֶה תֹּֽאכְלוּ מִכֹּל אֲשֶׁר בַּמָּיִם, כֹּל אֲשֶׁר לוֹ סְנַפִּיר וְקַשְׂקֶשֶׂת בַּמַּיִם בַּיַּמִּים וּבַנְּחָלִים אֹתָם תֹּאכֵֽלוּ".
(ויקרא י"א ט')
אם לכל חיה במים יש סנפיר וקשקשת היא כשרה
ואם אין לה את אחד הסימנים היא לא כשרה
עכשיו בתלמוד(משנה) במסכת נידה פרק ו משנה ט כתוב:
כל שיש לו קשקשת, יש לו סנפיר.
ויש שיש לו סנפיר ואין לו קשקשת.
הכוונה כל חיה במים שיש לה קשקשת חייבת באחריות של הבורא לעולם שתהיה לה גם סנפיר והיא כשרה!
אך לא לכל חיה במים שיש לה סנפיר חייב שיהיה קשקשת
המוטציה של הקורונה זה מיקרו אבולוציה
והמפץ הגדול לא סותר את התורה
אבל לא יודע מה איתכם אבל אני לא באתי מהקוף...
בקשר להוכחות לוקח בדיוק 2 דקות כדי להוכיח שהתורה מן השמיים
אבל קשה מאוד לאנשים לקבל את זה...
בהצלחה:
סנפיר וקשקשת:
התורה מסבירה לנו אילו חיות ים נחשבות כשרות ואילו לא וכותבת לנו נוסחה איך לדעת אם חיה במים כשרה
:"אֶת זֶה תֹּֽאכְלוּ מִכֹּל אֲשֶׁר בַּמָּיִם, כֹּל אֲשֶׁר לוֹ סְנַפִּיר וְקַשְׂקֶשֶׂת בַּמַּיִם בַּיַּמִּים וּבַנְּחָלִים אֹתָם תֹּאכֵֽלוּ".
(ויקרא י"א ט')
אם לכל חיה במים יש סנפיר וקשקשת היא כשרה
ואם אין לה את אחד הסימנים היא לא כשרה
עכשיו בתלמוד(משנה) במסכת נידה פרק ו משנה ט כתוב:
כל שיש לו קשקשת, יש לו סנפיר.
ויש שיש לו סנפיר ואין לו קשקשת.
הכוונה כל חיה במים שיש לה קשקשת חייבת באחריות של הבורא לעולם שתהיה לה גם סנפיר והיא כשרה!
אך לא לכל חיה במים שיש לה סנפיר חייב שיהיה קשקשת
כי אבולוציה זה סתם משהוא המציא כי לא היה לו תשובה מה היה לפני זה
^כל דבר מדעי הוא בא לספק תשובה, גם כבידה זה משהו שמישהו המציא כי לא היה לו תשובה למה גורם לדברים ליפול. אם כבר הטענה שלך מתאימה הרבה יותר לאלוהים, גם אם לא נדבר על יהדות אלא על אלים יווניים למשל, הם הומצאו כדי להסביר תופעות טבע - דברים שלא היה תשובה להם לפני...
אנונימית
אבל אז זה התפתח, אתה חושב שאף אחד אף פעם לא ניסה לבדוק משהו אחר? אתה חושב שפשוט אף אחד לא ניסה לבדוק אם דרווין צודק או לא?
לא הבנתי שום דבר ממה שאמרת, איך כשרות של דגים מוכיחה את התנך?
חוץ מזה אתה והקוף באתם מאותו רב קדמון, במילים פשוט אתם חולקים סבא
חוץ מזה אתה והקוף באתם מאותו רב קדמון, במילים פשוט אתם חולקים סבא
כוח המשיכה זה משהו שאנחנו רואים ביום יום, אבולוציה זה משהו קצת פחות אינטואיטיבי מכבידה.
כתוב בתורה שהעולם עגול ככדור ושיש אנשים בחלקו העליון ובחלקו התחתון וכשאצל אלה לילה לאלה יום וכן להיפך ושיש מקום אחד שבו יש יום לתקופה ארוכה וכו.
אנונימי