17 תשובות
אני לא יכול לעוף ואני נמשך לרצפה אז כן
אמ כן? אני דיי חווה את כוח המשיכה כל הזמן
שאלה מטומטמת
נע לדעתי בכור של כדור הארץ יש מלא נחשים שרוקדים ועושה כזה צ'אקה צ'אקה אחד עם השני ואז יש חלקיקי עור שהם משילים שדוחפים אותנו למטה וכשאנחנו מתים אנחנו הופכים לנחשים האלה גם ואנחנו רוקדים איתם צ'אקה צ'אקה
אנונימי
שואל השאלה:
זה היה די בצחוק אל תקחו קשה
לא! אין דבר כזה!!! #גם_אני_מכחישה
אל תקחו ברצינות אנא מכם
אני מאמין בכח המשיכה, אחרת איך אפשר להסביר את זה שאני נמשך לציצים גדולים?
לפי תאוריית היחסות הפרטית המשיכה שיש בין מסות היא תוצאה של עיקול של המרחב זמן, ככה שבמקום לנוע בקו ישר בזמן, חלק מהתנועה מתורגמת לתנועה בשלוש המימדים האחרים, אז כן אני מכחיש את כוח המשיכה ומאמין בהתעקלות המרחב זמן
אנונימי
לא, לפי המדע (תורת היחסות) זה כבר לא קיים, כפי שאנונימי פירט.
אנשים כאן לא מעודכנים
אלברט איינשטיין מאוכזב מכם
אנונימי
כן כשאתה מבין טיפה בזה אי אפשר לא להאמין
כן, מכיוון שאני לא מטומטם.
שואל השאלה:
די באמת?
אכן מאמין שהוא לא קיים
אני יודע שזה בצחוק.

אבל ברצינות, בכוח המשיכה אי אפשר שלא להאמין אבל למה זה קורה, ובכן יש כאלה שלא מאמינים בגרביטציה(כמו לדוגמה אריסטו)ואם תשאלו אותי אני כן מאמין.
בעיקרון לא נראה לי שבאמת יש כח משיכה.
זה נשמע קצת ממוצא לדעתי