6 תשובות
לי אישית לא, אבל אנשים שעובדת איתם במכון כן. והן אוהבות את זה.
אני מטפסת ויש לי ואני שונאת את זה
אנונימית
אני התאמנתי שנה שלמה בחדכ ולא ראיתי שרירים אבל אני יכולה להגיד לך שהתחזקתי מאוד
לא ככ אבל אני שמחה שלא בעיניי זה לא מתאים לי גם
מזה קריטי
מצטרפת לשאלה