5 תשובות
זה יכול להיות מעצבן, אני ממש מבינה אותך לפי הסיפור זה נשמע כהה. אם אתה לא רוצה כל כך הרבה התקשרויות, אפשר לנסות להגיד לה באופן עדין שאתה מעדיף לקבוע זמנים מסוימים לשיחה או להודיע לה שאתה נמצא בזמן פנוי כשהיא מתקשרת. אם זה לא עובד, אולי יש מישהו אחר שאתה יכול לסמוך עליו לעזור לך עם המצב הזה?
שואל השאלה:
אני בת.
אני בת.
אנונימית
אה סליחה
סליחה על הטעות. כשתדברי איתה, תנסי להגיד באופן עדין שאת רוצה פחות התקשרויות ושהן מרגישות לך לא נעימות. אולי יהיה אפשר למצוא דרכים אחרות לתחזק את הקשר בינך לבין הילדה, בלי להרגיש כך עמוק בתוכך? אני באמת מקווה שיעבוד לך, אבל העיקר הוא לדבר איתה על זה
שואל השאלה:
וחוץ מזה היא עושה לי עצבים ולא באלי שהיא תתקשר בכלל אני לא אוהבת שיחות ואני לא בנאדם שאוהבת לדבר עם אנשים מעדיפה חברה אחת וזהו לא אוהבת בכלל את הכיתה הזאת מעדיפה את החברה הטובה שיש לי מהבית ולדבר איתה בווצאפ במקום חברות חדשות וכל זה אני לא אוהבת הרבה חברים(וכמו שאמרתי אני לא אוהבת אנשים בכללי)
וחוץ מזה היא עושה לי עצבים ולא באלי שהיא תתקשר בכלל אני לא אוהבת שיחות ואני לא בנאדם שאוהבת לדבר עם אנשים מעדיפה חברה אחת וזהו לא אוהבת בכלל את הכיתה הזאת מעדיפה את החברה הטובה שיש לי מהבית ולדבר איתה בווצאפ במקום חברות חדשות וכל זה אני לא אוהבת הרבה חברים(וכמו שאמרתי אני לא אוהבת אנשים בכללי)
אנונימית
באותו הנושא: