5 תשובות
שואל השאלה:
עצוב חחח מה בכיתה א התאהבת לא הגיוני
עצוב חחח מה בכיתה א התאהבת לא הגיוני
אנונימית
גם אני בת 14 ככה שאני מצליחה להבין אותך אבל באמת שאנחנו עוד קטנות אל תמהרי לכלום יש חיים שלמים לפנייך אל תחשבי על כל השיט זה אל תהיהי במחשבה שהחברות כן ואת לא בלי לחץ מה שיבוא יבוא בזמנו
את בת 14, את לא הולכת להיות עכשיו מאוהבת במישהו, יש הבדל בין קראש למאוהבת, יש מיליונים של אנשים שלא מתאהבים עד שנות ה30 בחיים שלהם או אפילו יותר
שואל השאלה:
אני מתכוונת על התאהבות לא סתם קראש
אני מתכוונת על התאהבות לא סתם קראש
אנונימית
14 זה קטן, הכל בסדר יהיו לך עוד הרבה
באותו הנושא: