5 תשובות
חרא של cgi דבר ראשון
הפיתוח דמויות שווה ל0. הסצנות שאמורות להיות "מרגשות" או "עצובות" חסרות כל קשר (נגיד עם ההוא מהאמבולנס. תסבירו דקה מי הוא לפני שהוא מת והיא בוכה. מה החשיבות שלו? איך הוא מעניין?)
אבל הכי עיצבן אותי היה הנבל. בתור מישהי שיצא לה להתחבר לנבלים (הדוגמה הכי ברורה- לוקי), לא היו בו כלום. נאדה. לא הבנתי מה המוטיב שלו, לא הבנתי מה האימפריה שלו, לא הבנתי מי הוא, אני זוכרת את השם שלו במקרה לחלוטין. אין שום סיבה שהוא הפך לנבל מלבד זה שהוא מסכן
עצם העובדה שכולם בקו הזה של מסכנים ואין הורים (ואעלק בת 15-16 גרה לבד) פשוט יוצר אנטי
לא הצלחתי להתחבר לשום דמות
הדבק היחיד שהיה נסבל היה הרפרנסים לפיטר פארקר(עם בן)
דווקא לדעתי הרעיון מטורף הביצוע גרוע
אבל הכי גרוע של מארוול זה תור אהבה ורעם
שואל השאלה:
תור אהבה ורעם היה גרוע אבל לא יותר גרוע
לא לא תור אהבה ורעם היה שפל למארוול