21 תשובות
לאלא מה קפטן אמריקה??
וונדה
אני לא חושבת שהוא מיותר או גרוע אבל אני הכי פחות מתחברת לסיפור של הפנתר השחור
לול התמונה של השאלה רומזת
ניראלי הדביבון
נ.ב אני מתת מכל המינוסים שבשאלהה
ניראלי הדביבון
נ.ב אני מתת מכל המינוסים שבשאלהה
שואל השאלה:
קפטן אמריקה לא עשה שום דבר מיוחד
הם פשוט הזריקו לו חומר שהפך אותו לחייל על
לפני זה הוא היה פחדן וחלש
קפטן אמריקה לא עשה שום דבר מיוחד
הם פשוט הזריקו לו חומר שהפך אותו לחייל על
לפני זה הוא היה פחדן וחלש
^
הוא לא היה פחדן הוא היה בין ההכי אמיצים בצבא, מתי שעשו תרגיל שהיה שם כאילו רימון כולם ברחו והוא ישר קפץ על הרימון כדי להציל אותם
הוא לא היה פחדן הוא היה בין ההכי אמיצים בצבא, מתי שעשו תרגיל שהיה שם כאילו רימון כולם ברחו והוא ישר קפץ על הרימון כדי להציל אותם
פחדן וחלש? תראי את הסרטים שוב. במיוחד את הסצנה עם הרימון בתחילת הסרט הראשון. אם לא היה לו כזה אומץ לב, לא היו מזריקים לו את הנסיוב הזה. חוזק זה לא רק פיזיות. הוא תמיד היה חזק מנטלית, טקטיטן ומנהיג בחסד עליון ולא סתם הוא ראוי להרים את הפטיש של תור.
הוא לא פחדן וחלש!
כנראה לא ראית את הסרטים...
כנראה לא ראית את הסרטים...
יובל המבולבל
הפאלקון
דמות לא מעניינת
דמות לא מעניינת
קפטן אמריקה לא מיותר בכלל, יש המון סיפורים בmcu סביבו. הוא היחיד בנוסף לת'ור שראוי, הוא הקשור לבאקי שרצח את ההורים של טוני, הוא המתנגד הראשי במלחמת אזרחים מה שהוביל לכל הסרט. הוא דמות הכרחית.
וונדה ממש לא מיותרת, היה לה חלק ענק באנדגיים בעיקר, והיא גיבורת העל בין הכי חזקות של הmcu לדעתי. ממליצה לראות וונדהויז'ן.
הפנתר השחור הביא את כל הצבא באנדגיים, בלעדיו הסרט היה נראה אחרת לגמרי. וזו רק דוגמה.
רוקט (הדביבון) הכרחי בסרטים של שומרי הגלקסיה, ובכללי הוא דמות שניתן להתחבר אליה רגשית, כל סרט טוב צריך אחת כזו.
וונדה ממש לא מיותרת, היה לה חלק ענק באנדגיים בעיקר, והיא גיבורת העל בין הכי חזקות של הmcu לדעתי. ממליצה לראות וונדהויז'ן.
הפנתר השחור הביא את כל הצבא באנדגיים, בלעדיו הסרט היה נראה אחרת לגמרי. וזו רק דוגמה.
רוקט (הדביבון) הכרחי בסרטים של שומרי הגלקסיה, ובכללי הוא דמות שניתן להתחבר אליה רגשית, כל סרט טוב צריך אחת כזו.
^
אני אמרתי עוד בתחילת התשובה שלי, אני לא חושבת שהפנתר השחור מיותר או גרוע פשוט אני הכי פחות התחברתי אליו
אני אמרתי עוד בתחילת התשובה שלי, אני לא חושבת שהפנתר השחור מיותר או גרוע פשוט אני הכי פחות התחברתי אליו
^הפאלקון חשוב מאוד להמשך הmcu, רואים את זה בסוף הסדרה של פאלקון וחייל החורף.
^אין בעיה, רק הבעתי את דעתי.
^
אימאלה סליחה אם חשבת שאני התעצבנתי עלייך או משהו כזה לא התכוונתי לזה בצורה הזאת
אימאלה סליחה אם חשבת שאני התעצבנתי עלייך או משהו כזה לא התכוונתי לזה בצורה הזאת
^ נגיד ו, הפאלקון חשוב
הוא ממש לא מעניין
הוא ממש לא מעניין
אולי פטריוט הברזל או הפנתר השחור
אבל כולם טובים
וקפטן אמריקה מעולה!
אבל כולם טובים
וקפטן אמריקה מעולה!
דראקס, אבל הוא מצחיק
ואני לא מסכימה שקפטן אמריקה מיותר, אני לא סובלת אותו, אבל הוא חד משמעית נחוץ שם ויש הרבה יותר לא מועילים ממנו.
ואני לא מסכימה שקפטן אמריקה מיותר, אני לא סובלת אותו, אבל הוא חד משמעית נחוץ שם ויש הרבה יותר לא מועילים ממנו.
אנונימית
מצחיק שכולם מדברים על הדמויות מהmcu, הם מהheavy hitters של מארוול, אף אחד מהם לא מיותר. הדמויות המיותרות באמת(וגם זה לא כי אין דמות מיותרת) הן אלה מהקומיקסים שבחיים לא יופיעו בלייב אקשן, ויש המון כאלה
jazz
הוא פשוט כחול והיכולת שלו זה לחרוז חרוזים ולשיר ראפ זה כאילו נגמר להם הרעיונות
הוא פשוט כחול והיכולת שלו זה לחרוז חרוזים ולשיר ראפ זה כאילו נגמר להם הרעיונות
וקפטן אמריקה לא מיותר
אני אומנם שונאת אותו וכל פעם שאני רואה אותו יש לי עצבים בגוף אבל הוא לא מיותר והstory line שלו נורא מעניין אותי דווקא פשוט את הדמות אני לא אוהבת באלי לתת לו כאפה
אני אומנם שונאת אותו וכל פעם שאני רואה אותו יש לי עצבים בגוף אבל הוא לא מיותר והstory line שלו נורא מעניין אותי דווקא פשוט את הדמות אני לא אוהבת באלי לתת לו כאפה