50 תשובות
נצחיים פשוט עלוב ומשעמם
הייתי אומרת שת'ור העולם האפל כי הוא קיבל את הביקורות הכי גרועות
אבל לדעתי האישית איירון מן 2 הכי פחות מוצלח.
אין סרטים גרועים למארוול אם הכוונה שלך לmcu. אבל תור העולם האפל הכי פחות טוב לפי דעתי למרות שהרוב יגידו הענק הירוק ככל הנראה.
the hulk
כי הדמות כמעט לא מתפתחת וגם מחליפים שחקן אחרי זה
the hulk ,פחות התחברתי
האלק ונצחיים פחות התחברתי אבל תור העולם האפל פשוט זוועה. באמצע הסרט שכחתי מי הנבל בכלל
לדעתי, נצחיים
האלק
אנונימי
אין סרטים גרועים אבל יש סרטים שאני פשוט פחות התחברתי כמו נצחיים, ת'ור העולם האפל לא משהו גם
האלק
ת'ור העולם האפל גרוע
הנצחיים
האלק ונצחיים חד משמעית
העלמנה השחורה. זה לפני דעתי
אנונימית
שאנג צ'י בלי לחשוב בכלל...
הנוקמים:סוף המשחק
כל סרטי ספיידרמן
אנונימית
תור העולם האפל הוא הכי טוב
הנצחיים גרוע
ראיתי רק את השלב הראשון והשני בנתיים
לדעתי איירון מן 2 היה פשוט משעמם
מה יש לכם מהענק הירוק זה סרט נחמד.
ולשאלתך ההכי משעמם שראיתי זה נצחיים
הכי גרוע הוא הנצחיים
אנונימי
איירון מן 2 אולי.
^^^^^^אני גם אהבתי את האלק דווקא.
אנונימי
לביי זאת יהלי ונראלי נצחיים
האלק זה סרט טוב
הנצחיים לא
ואיירון מן 2 אהבתי וגם תור העולם האפל אהבתי
הנצחיים חד משמעית
האלק זה לא כזה סרט גרוע הוא פשוט לא מרגיש חלק מהmuc
הענק הירוק דווקא ממש אחלה
הנצחיים גרוע. וגם ספיידרמן של טום הולנד לא וואו. לפי דעתי ספיידרמן אמור להיות אקשן ולא קומדיה. דחפו לשם קומדיה בכוח
לדעתי האישית הפנתר השחור. ממש לא התחברתי אליו
ומה יש לכולם נגד תור העולם האפל?? זה אחד הסרטים האהובים עליי האמת
ונום 2 משעמם ולא מובן
קפטן מארוול ותור העולם האפל
אהבתי את הנצחיים מה
מה יש לך?! קפטן מארוול ותוק העולם האפל הזה כלכך טוב! ^^
איירון מן 1
איירון מן 2
איירון מן 3
וכל סרטי ספיידרמן
מי שכתב את השאלה מנסה לגרום למלחמת עולם שלישית
רגע אני קצת מבולבלת קפטן מרוואל זה קפטן אמריקה או שהם 2 דמיות שונות
אה לא משנה
זאת הבת הזאת
יש יותר טובים ממנה
הזה שנמצא בחלל עם השועל המדבר ואיש העצץ
אנונימית
המוטנטים החדשים (נראה לי ככה קוראים לזה)
דעה לא פופולרית נראה לי
אבל אני ממש ממש השתעממתי בפנתר השחור, רק רציתי שזה יסתיים
איירון מן 2, תור העולם האפל
מלחמת האינסוף
אנונימי
^אינפיניטי וור זה אחד הסרטים הכי טובים לדעתי אפילו יותר מאנדגיים מה
האלק<<<<<<<הנצחיים
מה נסגר אנשים
הנצחיים היה בסדר סהכ, לא כזה נורא כמו שעושים ממנו, אבל אין מה להשוות להאלק זו רמה אחרת בכלל
מוכנה לריב אישית עם מי שאמר הפנתר השחור
שואל השאלה:
אני די הרבה מסכימה עם כל מי שאמר האלק
הנצחיים וואי נרדמתי פשוט
והענק הירוק