24 תשובות
נראה לי זה רק אתה
תמיד היה
מה שהיה לא גרוע, מה שעומד לצאת נראה מוזר רצח יש את הארי סטיילס ברשימת שחקנים של הסרט החדש...
שואל השאלה:
לא גם שובר מסך מסכים שלאחרונה כל התוכן שלהם נהיה גרוע
לא גם שובר מסך מסכים שלאחרונה כל התוכן שלהם נהיה גרוע
מה אבל נגיד הסרט של ספיידרמן שיצא היה אחד הטובים וגם שומרי הגלקסיה, הדבר היחיד שמדאיג זה מה שהם עושים עם הנוקמים החדשים עכשיו כשכולם מתו
שואל השאלה:
ראיתי דוקטור סטריינג 2, קווטנומאניה, שנאג צ'י וכולם היו נוראיים חוץ משאנג צ'י שהיה סביר כזה
ראיתי דוקטור סטריינג 2, קווטנומאניה, שנאג צ'י וכולם היו נוראיים חוץ משאנג צ'י שהיה סביר כזה
כן אלה באמת הייתה ירידה כזה נראה לי שהם פשוט מעמיסים ורוצים להוציא עוד דברים, זה פשוט שהקודמים היו כל כל טובים ועכשיו כשהם כוחם הלכו נשארו כזה רק ה"עוזרים" כזה אבל עוד שנה כזה יצאו הרבה סרטים של הישנים ונראה חי זה יחזור ליהיות כמו שהיה
בגלל כל הייפ על הסרטים ומארוול פשוט רוצים להוציא כמה שיותר סרטים בלי טסרייט והיגיון, והמעריצים זועמים על זה כי מה שווה סרט עם מיליון אפקטים בלי טסרייט טוב .
הייתה ירידה נכון
אבל יצאו גם כמה טובים בזמן האחרון
אולי זאת הייתה רק נפילה קטנה
אבל יצאו גם כמה טובים בזמן האחרון
אולי זאת הייתה רק נפילה קטנה
כי דיסני קנו אותם והם זבל
כן....^
אבל ספיידרמן זה סרט נדירר ואני רוצה שיצא את ההמשך
אבל ספיידרמן זה סרט נדירר ואני רוצה שיצא את ההמשך
ואי ממש
כיאלו חוץ מהספיידרמן החדש שיצא הכל נוראי
כיאלו חוץ מהספיידרמן החדש שיצא הכל נוראי
הספיידרמן החדש שיצא הוא מצויר?
נראה לי שכן אני לא אוהבת מצויר
נראה לי שכן אני לא אוהבת מצויר
התמסחרו
נכנסו מתחת למטריית הענק של דיסני
נכנסו מתחת למטריית הענק של דיסני
הם פשוט מוציאים ככ הרבה פרויקטים בככ מעט זמן שאין ליוצרים זמן לעבוד על הסרט נראלי
לא יודע הפסקתי לראות כבר אחרי שי האלק
לא נכון
כי מנסים בכוח לצרף פמיניסטיות והקהילה הגאה
לא כזה גרוע רק הסרט אנטמן גרוע
ות'ור 4 ושי האלק ואנטמן ומיס מארוול ואינטרנלס ובכללי בדיסני יש עוד סרטים גרועים וגם הסרט המארוולס הולך להיות גרוע רק מהטריילר
^^הסרט קפטן מארוול היה גרוע ומיס מארוול עוד יוצר בכללי אני מבין את הראש שלהם הם כבר לא מביאים דברים עמוקים הם סתם דוחפים איזה משהו בכללי אני לא אוהב את הדמות הזאת של קפטן מארוול. בנוסף אף אחד לא ביקש את הסרט הזה
^^לא הכי הצלחה היה גם דברים שלא אהבתי אני החלטתי שאני אישה הפסקה ממארוול ולא אראה סרטים עד שהם יחזירו את הקו סרטים המעולה שהיה להם ושיטפלו בצרות שלהם כי זה די ברור לאן הם נופלים וחבל כי הם הצליחו לסדוק את מה שבנו שנים.
אני מוכן לפספס את שומרי הגלקסיה למען המטרה שכמה שפחות אנשים יצפו בזה ואולי מארוול קצת יתעוררו על זה
באותו הנושא: