11 תשובות
כן
או עם בנים
או עם בנים
אין מה לעשות. אלא אם תתחתן עם גבר
לא
פשוט לך ברחוב ותציע לראשונה שאתה רואה
פשוט לך ברחוב ותציע לראשונה שאתה רואה
שואל השאלה:
לא אני לא הומו
לא אני לא הומו
אנונימי
שואל השאלה:
טוב כנראה אני יהיה האחרון בשושלת המשפחה שלי אם זה המצב, באסה
טוב כנראה אני יהיה האחרון בשושלת המשפחה שלי אם זה המצב, באסה
אנונימי
אל תתבייש
ביפן אפשר להתחתן גם עם קרטון אנימה רק אומרת
בנים זה מפחיד
אנונימית
אני אתחתן איתך
אנחנו לא ננשך אותך, מאיזה בחינה זה יותר מדי לך?, אתה מפחד לפשל?, ממה יחשבו עליך?, או שיש לך דברים שונים..?, באמת שאני מנסה להבין ולעזור
חחח למה מה הבעיה לדבר עם בנות הם בני אדם לכל דבר
אנונימית
באותו הנושא: