9 תשובות
לא.
מותר לך.
לא, ברור שמותר לך
אסור עם עצמך כי אחר כך את תתחתני עם עצמך
אסור שיחות בטלות שלא לצורך המלוות ברגש.

מותר לדבר מה שצריך, אבל כמה שפחות ולא להאריך שיחה שלא לצורך ולא משהו קבוע. פעם ב'.
אנונימי
שואל השאלה:
כןכן אני רואה אותם פעם בחודש אולי או פעם בכמה חודשים אז זה בסדר?
אנונימית
אסור לדבר שלא לצורך עם גבר שאת אסורה עליו
(הורים, אחים, סבים, בנים, נכדים - מותר)


^שלום שלום
עדיף שלא (בני דודים וגיס. כל השאר בכלל לא)
רק לצורך מותר
^^^ יכולה להגיד "שלום" ולפנות את את צריכה משהו ולא שיחה לשם הנאה להיות בחברתם. כמו מוכר בחנות, פקיד בבנק וכו'.
אנונימי
"לא תרבה שיחה עם האישה"

לא לדבר דברים מיותרים שלא לצורך עם מישהו שאתם אסורים אחד לשניה
אנונימי