44 תשובות
שואל השאלה:
מאיפה את יודעת?
אנונימית
זה מה שהיא אומרת אבל כל עוד לא ראית אל תדבר משפט שסבתא שלי לימדה אותי בערבית ותמיד אזכור
מישהי פה אמרה שהוא איים עלייה והוא לא נחמד במציאות אז לדעתי הוא באמת בגד בה^^
יש מצב
לא הייתי שם
לא יודעת
לא מכירה


כן
אבל את לא באמת מכירה
אז את לא באמת יודעת
לכאן או לכאן
אין לך מושג
שואל השאלה:
.
אנונימית
זה בשביל שיחשבו שהוא נחמד וכנראה הזוגיות הייתה לפרסום הוא יכול לשחק אותה נחמד אבל אם הוא מאיים על מישהי אז הוא לא נחמד^
שואל השאלה:
למה היא התנשקה עם מישהו ותייגה את כל עולם הבידור בסטורי?
אנונימית
כנראה בשביל לפרסם אבל עדיין מה קשור בכלל?
אני חושבת שהיא אומרת את האמת אחריי שקראתי שמישהי אמרה שהוא הטריד אותה והיא אמרה שהוא בן אדם דוחה
שואל השאלה:
אני לא מכירה אותם ולא יודעת מה היה ולא שמענו גם את הצד שלו אז אי אפשר לדעת
אנונימית
אז למה שאלת את השאלה?
אין היגיון בזה^
איזה תמימות של בחורות אני מת, עאלק "רואים בעיניים כמה הוא אהב אותה"
גבר (במיוחד מפורסם) יבגוד בכל הזדמנות שתהיה לו
אנונימי
בדיוק ^
כאילו שהוא לא יכול לשחק אותה מאוהב
ההוא אמר, ההיא אמרה. אתם מגעילים. אם היו מרכלים עליכם ככה ועוד בלי עובדות. תתעסקו בחיים שלכם ולא בשל אחרים, חסרי חיים.
זה מחיר הפרסום אין מה לעשות^
לא כל דבר הוא באמת נכון. יש הרבה אנשים שירצו לפגוע באושר כהן כי הוא מפורסם ומצליח ואף אחד לא יכול לדעת מה באמת קרה אבל מה שכן חברה שלו כנראה בגדה בו כי לא עברו שבועיים מהפרידה והיא מעלה לסטורי בחור אחר שמנשק אותה
אולי שניהם בגדו באחד והשני זה יותר הגיוני ^
אי אפשר לנחש...
אי אפשר לדעת. לכל בן אדם יש אינטרסים .
וכרגע היא פגועה והרגשות שלה מבולבלים .
אז אי אפשר לדעת וזה גם לא משנה לדעתי .
יש מצב שזה אמת
אנונימית
יכול להיות אבל בלי הוכחות אין על מה לדבר אי אפשר להפיץ מידע כזה עליו לקרוא לו בן אדם שעשה דברים כאלה בלי להוכיח אני אפילו לא אוהב אותו או את השירים שלו זה פשוט חרא דבר לעשות אבל יכול להיות שהוא בן אדם רע ואנחנו לא יודעים פשוט
תשאל אותו
moonlight
את מדברת כאילו את מכירה אותו אישית, את לא היית שם ולא ראית את זה אז אל תשפטי לפי שמועות. גם אם זאת האקסית שלו אמרה את זה יכול מאוד להיות סיכוי שזאת סתם הפללה. ויכול להיות שאני סתם מקצינה, אבל ברשת הכל יכול להיות. בכל מקרה אם אין ראיות אי אפשר לדעת שום דבר אז עדיף פשוט לא להיכנס לזה
זה מה שהיא אמרה אבל קשה לי לאמין שאושר כהן באמת בגד בה
קשה להאמין אבל תמיד קורה שלא מכירים את הבן אדם האמיתי^
אנונימית
בטח הוא יביא את הצד שלו ונבין הכל חייבת להיות סיבה לכל זה
אני לא יודעת מה קרה אבל אני חושבת שזה אפשרי שהיא בטוחה שהוא בגד בה כשלמעשה זה לא נכון
מ ה . א כ פ ת . ל כ ם ם ם ם
אנונימית
בתכלס אי אפשר לדעת, עד שלא יהיו הוכחות אמיתיות אנלא מאמינה.
אולי אבל זה רק כי היא אמרה בינתיים זה לא מוכח
היא כלבה, אושר הוא האדם הכי מושלם בארץ אז שתוריד פרופיל ותסתום למה היא לא תקבל יותר טוב...
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שהיא עשתה טעות שהעלתה את הסטורי הזה ותייגה את כל עולם הבידור
אנונימית
אומרים שהיא בגדה בו, שהיה לה היילייט מאמצע 2023 עם איזה גבר
אולי כן אבל אשכרה למי אכפת מה אתם עושים עם החיים שלכם חוץ מלהתעסק בדרמות של מפורסמים?
בעיניי זה סתם תרגיל יח"צ שלה. אני לא באמת יודעת מה קרה שם אבל אני חושבת שמספיק לשמוע שיר אחד של אושר או לראות אותו לרגע ולהבין כמה הוא בן אדם רגיש ואוהב שבחיים לא יעשה דבר שכזה. שוב, אני לא הייתי שם ואני לא מכירה אותם אישית זאת דעתי והיא גם לא סתם תייגה את ערן סוויסה וישראל בידור בסרטון ההוא
תאמת שאי אפשר לדעת
ראו בעיניים שלו עלק
מאיפה לך
ההצלחה עלתה לו לראש אז אני לא אתפלא
חבל דווקא אחלה שירים
אושר כהן זה דוד שלי והוא לא בגד בה אתם סתם נטפלים אליו יאלה אושר הוא הבן אדם עם הלב הכי גדול במדינה
אי אפשר באמת לדעת.
אנשים רצים למסקנות ולוקחים את הצד שלו כאילו הם יודעים באמת מה בת זוגתו לשעבר עברה בקשר.
תשמעי רוב הגברים העשירים והמפורסמים בוגדים
ורוב הבנות שיוצאות איתן מודעות לזה ויוצאות איתם מאינטרס ומתעלמות מזה שהם בוגדים עד שהן מבינות שלא יצא להן כסף או תהילה מזה
כמו שהיא אמרה שהיא ידעה שהוא בגד בה אבל נשארה איתו והוסיפה שהאמא לא התחברה אליה
הבינה שלא תשיג הרבה מהנישואים האלה ונפרדו
ולפי דעתי הסטורי היה בשביל פרסום כי ה15 דקות
תהילה שלה כבר עברו היא ידעה שהולכת לקבל תגובות מכוערות ובכל זאת בחרה לעלות את זה לסטורי
והייתה מודעת שזה לא יראה טוב ויוציא אותה שרמ*טה בעיקר שאף אחד עוד לא היה מודע למה שקורה בתוך הזוגיות כנראה הבינה שעשתה טעות
ובסוף החליטה להוציא שהוא בוגד כדי להרגיש טוב עם עצמה שבכנות היא סתם מישהי חסרת כבוד עצמי שיצאה איתו מההתחלה עם אינטרס
בכל מקרה אף אחד לא באמת יודע מה קרה בתוך הזוגיות שלהם
משהו אחד בטוח זה האקס שלה והיא התארסה לפני חודש מלאכית בסיפור הזה היא לא
לא יודעת אבל זה דפוק להגן עליו כי הוא זמר שאתם אוהבים
moonlight

עד כמה אפשר להיות בורה אני לא מבינה
בואי פשוט נאמין למישהי שאמרה שהוא לא נחמד רק כי היא אמרה את זה וואו
את לא מכירה אותו ואני לא מכירה אותו ואף אחד לא יכול פשוט להאמין למישהו רק כי הוא אמר
ועוד למישהי זרה שאת לא מכירה? רק בגלל שהיא אמרה את זה כאן בסטיפס?
במה את שונה כאן מהאלו בחול שמאמינים לפרו פלסטינים? להבדיל אבל כן
אנונימית