9 תשובות
זה מפחיד אותי
חכמים השוודים האלה צריך ללמוד מהם.
אני רוצה זוגיות, חתונה אני עוד לא בכיוון. ילדים בטח שלא נכון לכרגע ולמה אני מוסיפה ילדים? כי לצערי בעולם המודרני זו המשמעות של להתמסד
התוצאה של זה היא שקצב ההתרבות שלהם מתחת לקצב התחלופה כלומר כמות האנשים שם קטנה מדי שנה, והאוכלוסייה מזדקנת ולא יהיה מי שיעבוד עבור הפנסיות של מי שיהיה זקן אז וכל החברה תקרוס.

המדינות האלו יהיו תלויות בלהביא מהגרים כדי לא לקרוס. ולהיות כל כך תלוי במהגרים זה פשוט מתכון לצרות.
אנונימי
זה מלחיץ
אבל זה יקרה ואני רוצה שתהיה לי משפחה משלי אז כן
בכנות, לא לחוץ לי. מספיק לי להיות במערכת יחסים ארוכת טווח, בלי העניין של החתונה. אם אני אוהבת בן אדם, והוא אוהב אותי, לא צריך אף טקס שיכריז עלינו בתור מובטחים אחד לשניה- זה צריך לבוא מעצמו. ברור שאם מאוד נרצה לעשות את הטקס אז מגניב ונעשה טקס ונתחתן, אבל בסוף זה מסבך הכל מאוד במקרה של פרידה. לגבי שוודיה- שם זה מקובל בתרבות כמו שפה להתחתן בגילאי ה20 המוקדמים זה מקובל. יש סדרי עדיפויות שונים, וגם קל לשכוח שהחיים שלהם מגיעים עם סדר שונה לגמרי- מסיימים בית ספר, ויש הולכים לאוניברסיטה (בדרך כלל), אין צבא באמצע. אצלנו הצבא יכול ליצור סוג של לחץ להתחתן כמה שיותר מהר אחרי השחרור כדי שחס וחלילה לא נפספס כלום מהחיים הבוגרים שלנו. אצלם, הם לוקחים הכל בציל כי יש להם זמן.
אנונימית
לא ממש אכפת לי
כל מה שאני יודעת, זה שאם הבן/בת זוג שלי ירצו להתחתן, אני אעשה את זה בשבילם. היום זה לא ממש בשביל הדת, זה בעיקר בגלל המסורת ובגלל שזה הסמל לזה שאתם שייכים אחד לשני, וזה אירוע שמצהיר את האהבה שלכם. חתונה דרך הרבנות אני כבר לא באמת צריכה...

בכל מקרה, אם כבר מדברים על הנושא, אני יודעת שבנושא הילדים, אני ארצה בין 0-3, ואו שאחד מהם או שפשוט עוד אחד בנוסף יהיה מאומץ.
ואם יסכימו לי (כי לצערי יש סיכוי שבן/בת הזוג שלי לא ירצו ): ) אני גם אאמץ כלב
כן.