התחברות
הרשמה
לא אכלתי היום עדיין כלום
ואני לא רעב
מה לאכול ארוחת בוקר או צהריים?
אני תמיד שותה המון שוקו והמון מים המון שעות
17 בפברואר 2024, 14:24
בטן
מים
שוקולד
חיים
חורף
2 תשובות
זה בסדר מי אוכל בשבת בבוקר
תאכל צהריים
א
אנונימית 3838
גם אני לרוב לא אוכלת בבוקר כי אני לא רעבה אתה יכול להכין לך שוקו עם עוגיה בצד או שתאכל פשוט צהריים
ה
הכל תפוס כאן
באותו הנושא:
זה נורא שלא אכלתי היום עדיין כלום וקמתמ בעשר וחצי?
לא אכלתי היום עדיין כלום. אני רוצה לאכול, אבל זה יהרוס לי את ההרזיה?
לא אכלתי היום עדיין כלום, מה עדיף לאכול? איזה מנגו או משהו כזה או לגנוב את השאריות סלט של אחותי?
עדיין לא אכלתי כלום היום ועכשיו מאוחר מדי
לא אכלתי היום כלום עדיין
לקנות סלט או לא אתמול לא אכלתי כלום כל היום והיום בקושי אכלתי
זה הגיוני שלא אכלתי היום כמעט כלום ואני עדיין לא רעבה?
אם לא אכלתי כלום היום אני עדיין אשרוף קלוריות ?
אכלתי היום רק פסטה ושניצל תירס לארוחת צהריים ובבוקר ובערב לא אכלתי כלום זה בסדר?
גרוע שלא אכלתי היום כלום בכלל רק שתיתי מים, ואתמול אכלתי רק כמה כפות של פירה
ואי אכלתי הכי לא מסודר היום אבל אכלתי המון ואני עדיין רעבה מה לעשות???