7 תשובות
^מה מיותר אם היא לא תאכל זה מה שיקרנ
את לא מעודדת אותה ככה בשום צורה.
להלחיץ אותה ברמה כזאת? להשוות את המצב שלה למצב המזעזע בה קארין הייתה? לדעתי זה נורא.
הכי נחמדה בסטיפס:)
את לא עוזרת, תגובה מיותרת.

תנסי לאכול כמה שאת יכולה..
תזמיני לך משהו שאת אוהבת, אולי אפילו תלכי למסעדה.
תאכלי בהדרגה, חשוב לגוף שלך המזון הזה.
לאכול משהו קליל
את לא מסוגלת לאכול כי לא אכלת כלום
תאכלי לפני שתיהי קארין הבאה
תאכלי משהו קל
לפעמים כשממש רעבים זה גורם לך להרגיש רע כשאת רואה הרבה אוכל
תנסי בלהתחיל לשתות ולאכול משהו קליל, בסופו של דבר הגוף צריך אוכל כדי להתקיים(: