6 תשובות
הגיוני מאוד קורה לכולם בגיל ההתבגרות
הגיוני כן
בריא לא
בריא לא
הגיוני אבל לא בריא את לא צריכה לאכול רק שאת רעבה את צריכה לאכול בשביל לתת לגוף שלך כוח תאכלי עכשיו או בבוקר הרבה פעמים שמתחילים לאכול זה פותח את התאבון אז תנסי
הגיוני כן אבל תלכי לאכול זה לא בריא
הגיוני, אבל זה לא בריא
תאכלי בכל זאת משהו
באותו הנושא: