6 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי, תודה.
אנונימית
תאכלי. אל תרעיבי את עצמך. את גם פוגעת בגוף שלך וגם זה יגרום לך להשמין יותר.
תצרי לך תפריט מגוונת במאכלים בריאים שתעזור לך לשמור. זה לא טוב לנסות להרזות בצורה שאת עושה
אם כבר אם לא תאכלי זה יהרוס לך את הבריאות, תאכלי משהו ומהר
תאכלי . זה לא טוב או בריא לגוף אם תרעיבי את עצמך ככה..
אל תרעיבי את עצמך!
תאכלי בריא ותעשי ספורט במקום
קחי בחשבון שצריך לשמור על הגוף שלך. חוץ מזה הייתה לי חברה שלא אכלה 4 ימים ולא ירדה אפילו קילו אחד