8 תשובות
מאמינים כי הוא קיים
כי הוא היוצר של המציאות ושל העולם
הגיון פשוט
שואל השאלה:
לא שופטת חלילה רק שואלת
אנונימית
ללכת לפי ספר זה הגיון פשוט
אבל לפי המדע שישלו הוכחות זה לא הגיון יותר פשוט?
אנונימי
לא מאמינים כי לא נותנים סיבה טובה להאמין
לדעתי אנשים מאמינים באלוהים כי התשובה לאנושות קשה מדי ואם נכנסים אליה יותר מדי אז זה מרגיש כאילו העולם קורס עליך, אז הם יצרו את האמונה באלוהים (שהגיונית) וכל הדברים שכתובים כניסים הם דברים הגיוניים שבזמן שהם קרו לא היה להם הסבר מדעי, אז ההסבר היחיד שהיה הוא שאלוהים גרם לכך. אבל זו האמונה שלי, אני עדיין מאמינה שאלוהים קיים אבל לא שהוא ברא אותי או את היקום.
בחירה של כל אחד מה לעשות לדעתי אסור לשפוט...
כל אחד והאמונה שלו בובי מה לעשות
מי שמאמין זה כי הוא רוצה ללכת על פי האמת ולא על תאוות וגם הוא טוב ומעריך טובתו של הקב"ה, ומי שלא מאמין - זה כי הוא לא מכון לוותר על הנאות אסורות ולהכיר טוב לקב"ה, לכן מתעלם מן האמת.
אנונימי