7 תשובות
את כבר רזה נשמה
את כבר די רזה אבל את יכולה לרדת ל46 אם את רוצה
שואל השאלה:
אני מרגישה שמנה כי הייתי שמנה והיו מעירים לי על זה פעם לא משנה כמה רזה אני אהיה גם אם אני אשקול 30 אני ארגיש שמנה תמיד
אני מרגישה שמנה כי הייתי שמנה והיו מעירים לי על זה פעם לא משנה כמה רזה אני אהיה גם אם אני אשקול 30 אני ארגיש שמנה תמיד
אנונימית
46 זה תת משקל אפילו צה"ל יורידו לך את הפרופיל שתדעי
את עכשיו במשקל בריא ורזה
את עכשיו במשקל בריא ורזה
את נחשבת רזה
מה הקשר תת משקל היא מטר 52
אני בת 11 מטר62 ושוקלת ככה
באותו הנושא: