15 תשובות
כן כי אני עדיין לןבשת חשוף יחסית
שעוןה
כן אני הולכת לחדכ ועם בגדים קצרים
ולפעמים חם לא כזה קר
ולפעמים חם לא כזה קר
רק ברגליים לא
בחיים לא גילחתי
טיפה פחות, אבל כן
מה שלא רואים לא מגלחת:)
אנונימית
לא כי אני לובשת ארוך ואני עצלנית
לא
ממש לט
אני בלייזר אז אין ממש מה לגלח
כן, פחות אבל כן כי זה בשביל עצמי יותר נוח לי ונעים לי ככה
כן אבל בתדירות יותר נמוכה
כן משתדלת
כן
באותו הנושא: