21 תשובות
מה ז'תומרת??
הפתעה אבל כן יש בנות שעושות לייזר ושעווה בפנים. אוי אוי
אנונימית
כי אין לנו מה לגלח בפנים
אבל אנחנו עושות שפם בתכלס..
כי בנים לרוב רוצים זקן (וזה מזעזע איכס) ובנות לא רוצות זקן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^מה זאת אומרת? לא כל הקטע של להתגלח זה שלא יהיה לי שיער על הפנים?
שואל השאלה:
כאילו שאלתי למה בנות שיש לכן שיער פנים לא מתגלחות אם סכין גילוח ורק שעווה וזה
לא אמור להיות לך שיער על הפנים חוץ משפם שאותו פשוט תורידי עם שעווה או לייזר ותסדרי גבות
סכין גילוח צומח הרבה יותר מהיר וצומח שיערות שחורות לעומת שעווה שהצמיחה יותר איטית והשערות פחות שחורות
לא בהכרח כל אישה זה אחרת זה תלוי בגנטיקה בתכלס
יש בנות שמפריע להן האזור של הפאות
אבל בכל מקרה גילוח עושה זיפים אז פחות. אבל כן יש בנות "שמגלחות" והשם של זה ב2023 זה "דרמפלנינג"
אנונימית
שואל השאלה:
^שמעתי על זה, דרמפלינג זה לא פשוט להוריד עור המת מהפנים?
זה גם וגם
כן הטענה שזה מוריד עור מת אבל גם על הדרך את השיער, כיאלו שיער זה לא הכוונה זקן אלא מה שיותר "פלומתי"(?) כיאלו דק ובהיר וכמעט לא נראה אבל בנות שמתאפרות זה יכול להפריע כי אז זה יותר בולט עם מייקאפ
אנונימית
כי לבנים לא אכפת שיצמח להם זקן
אנונימית
כי אנחנו עושות שעווה ולא רוצות להיראות כמו אבוללה עם זקן אם נגלח
כי ככה בא לנו
כי להם גודל זקן
אני דווקא כן מגלחת עם סכין מיוחדת לפנים ועושה לייזר ואני ממש מרוצה מזה כי עכשיו אין לי אפילו שיער פלומתי דק וגם זה ממש שיפר לי את המרקם של העור
אנונימית
כי יש סטנדרטים שפשוט התרגלנו אליהם כבר
לבנות לא צומח זקן.. רק שפם והרוב מורידות אותו עם שעווה או חוט
(בנות שלא מורידות תורידו זה מגעיל)
אבל בתכלס הן לא צריכות לגלח זקן כי זה פשוט לא קיים
אנונימית
מה זאת אומרת?
לבנים יש יותר שיער מבנות, לא הבנתי את השאלה