9 תשובות
פעם בשבועיים
(יש לי צמיחה איטית)
(יש לי צמיחה איטית)
כל 3 ימים בערך
שואל השאלה:
רק אני לא התגלחתי איזה שבועיים
רק אני לא התגלחתי איזה שבועיים
אנונימית
מתי שיש שיערות אז איזה פעם פעמיים בשבוע
אנונימית
פעם בחודש חודשים אבל עושה לייזר..
מי שכתבה כל 3 ימים.. מה??
איך מגיעי למצב כזה?
תזהרי זה יעשה אותך שעיאה בטירוף בעתיד
איך מגיעי למצב כזה?
תזהרי זה יעשה אותך שעיאה בטירוף בעתיד
כל שלושה ימים כזה בשביל הרגע מתחת לשמיכה אחרי הקרם
פעם בשבועיים
גם אני לובשת ארוך אז לא רואים את זה
גם אני לובשת ארוך אז לא רואים את זה
לא מדברים על זה די חורף זה נושא רגיש
למי יש כוחח אני עם ארוך אני בקושי רואה את זה
למי יש כוחח אני עם ארוך אני בקושי רואה את זה
באותו הנושא: