17 תשובות
לייזר
לא אבל זה בגלל שיש לי שערות בלונדיניות אז לא רואים אותם
פחות אבל כן מתי שצריך
כן כי אני לובשת מלא קצר למרות הגשם והקור
לא
אנונימית
כן, אבל בתדירות נמוכה יותר
גם לא בקיץ..
לא
לייזר
פחות כי לובשים במילא ארוך
לפעמים כדי להרגיש טוב
כן
עושה את זה בשביל עצמי
עושה את זה בשביל עצמי
אני עושה בכלליות רק רגליים ובית שחי וקו ביקיני בבגד ים.
בחורף אני עושה בית שחי בשביל הגיינה ולפעמים את הרגל למטה כשהמכנס קצר לי ולא עד הנעל
בחורף אני עושה בית שחי בשביל הגיינה ולפעמים את הרגל למטה כשהמכנס קצר לי ולא עד הנעל
אני דוב בחורף חחח יורת שעירה ממנו פחח
אנונימית
עכשיו לא כי עשיתי לייזר אבל אז כן אבל פחות מבקיץ
באותו הנושא: