22 תשובות
1 , לא מסוגל להיות עם הסוג השני בשום פנים ואופן , אנחנו פשוט לא נסתדר
אנונימי
שואל השאלה:
זה רק נראה קיצוני כמובן שכל אחת מהן יכולה להציב גבולות ולהיות רכה.^^^^
אנונימית
יותר נוטה ל2 אבל שתדע להיות 1 גם לפעמים
לצד מישהי שלא משתמש במושג הקרינגי ביקום "אנרגיה נשית".
אנונימי
אנונימי שברת
אנונימית
אחותי לא הבנתי את האנלוגיה עם הדונאט והחור אשמח להסבר
אנונימית
בסוף כל דונאט הוא אותו דבר. יש מתוקים יותר, חלקם אווריריים, דחוסים, או כאלה ששכבו יותר מדי שעות במאפייה.
אך החור נשאר אותו חור.
אנונימי
שואל השאלה:
מה יש בקישור הזה? מפחיד אותי לבדוק
אנונימית
שואל השאלה:
משתמש nisht תגיד לי
אנונימית
שואל השאלה:
זה הכול..?
אנונימית
בנות : "מה אתם אוהבים? חספוס? מישהי שיודעת לעמוד על שלה עם אסרטיביות בטוחה אך מכילה? או אולי דווקא אישה רכה ומעט כנועה שתתן לכם להביע את עצמכם בתצורה של אמפתיה רגשית?"

גברים : היא סקס טוב אחי
אנונימי
שואל השאלה:
הבנתי , אז אתה בעצם מאשר שהמחשבה שלי על בנים נכונה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני דאד
אנונימית
"אנרגיה נשית", אישה שמשתמשת בטרמינולוגיה כזו כנראה שלא אחשוק בה
שואל השאלה:
אל תחשוק בי
אנונימית
אין שום בעיה אשת אינטרנט
בכל מקרה ארגיש בנוח עם כזו שיש לה נקודות דומי אליי, חצי חצי ממה שתיארת
אני בת אבל אני אענה - 2 ברור מה זו השאלה הזאת
גבר (אני גיי)