7 תשובות
אתגרש ממנה,
למרות שאני לא רוצה ילדים בכל מקרה אז זה יהיה טוב אם היא גם לא תרצה
למרות שאני לא רוצה ילדים בכל מקרה אז זה יהיה טוב אם היא גם לא תרצה
כנראה שלא אבוא איתה בברית הנישואין מלכתחילה
אם היא כבר אישתי אז אולי אני מניח שאמצא דרכים לעשות בכל זאת,להחליף לה את הכדורי הפלה במשהו אחר וכו
אבל בתכלס "מי יודע" אנוכי אולי לא נוטה בהכרח בקלות לוותר על להרבות את הגנטיקה שלי אל אוויר העולם
אבל בתכלס "מי יודע" אנוכי אולי לא נוטה בהכרח בקלות לוותר על להרבות את הגנטיקה שלי אל אוויר העולם
^מה לכל הרוחות
היתה כבר אחת^ ששוחחה איתי ושאלה שאם זה יתפתח והיא לא תרצה יותר משלוש,אז הסברתי לה את הדוגמא פה כנראה כאחת הדוגמאות של מה שאולי יקרה או משהו..
(מי זה נזכרתי האמת xd)
(מי זה נזכרתי האמת xd)
^למה שתעשה משהו כזה בניגוד לרצונה
ועוד להתעסק בחיי אדם
ועוד להתעסק בחיי אדם
^ זה היה אם איני טועה בגדר הלצה בזמנו,(אבל יש לא בהכרח סתם יש את האימרה "בכל צחוק יש טיפת אמת") וכן אם אתחתן עם מישהי זה כנראה יהיה ידוע שזו אחת המטרות,"חיי אדם" אחי ממה שידוע לי אני כנראה לא מתכנן לאנוס מישהי אם יש בהכרח הסכמה והיא נכנסת להריון זה שלה.
אני נוטה להתריע על דברים,(לצורך הדוגמא אם באמת אחליט להחליף לה כנראה שאתריע על זה בנקודה מסויימת אולי וזה החלטה שלה אם לקחת את זה ברצינות או לא.)אם באמת יום יבוא וזו תיהיה החלטתה אני אולי אתריע מה אעשה ולא בהכרח ישר אפנה לגירושים או משהו אני כן רוצה אולי להרחיב את הגנטיקה שלי בעולם.
ושאני חדור מטרה על משהו אני לא בהכרח אוותר בקלות כפי שצויין לגבי הילדים.
אני נוטה להתריע על דברים,(לצורך הדוגמא אם באמת אחליט להחליף לה כנראה שאתריע על זה בנקודה מסויימת אולי וזה החלטה שלה אם לקחת את זה ברצינות או לא.)אם באמת יום יבוא וזו תיהיה החלטתה אני אולי אתריע מה אעשה ולא בהכרח ישר אפנה לגירושים או משהו אני כן רוצה אולי להרחיב את הגנטיקה שלי בעולם.
ושאני חדור מטרה על משהו אני לא בהכרח אוותר בקלות כפי שצויין לגבי הילדים.
באותו הנושא: