8 תשובות
בנטלי
בואי אני אסגור לך
מרצדס
בואי אלי אני מוכן אפילו לפתוח
בואי אלי אני מוכן אפילו לפתוח
ריינג רובר
cybertruck
סוזוקי ג'ימני, אבל מהדור הישן, לא החדש הזה, הו יותר גדול, הרבה פחות שווה... אני ממש אוהב את איך שהוא ניראה
או איזשהו 44 שווה, לא כל כך איכפת לי איזה רק שיהיה ממש טוב...
או איזשהו 44 שווה, לא כל כך איכפת לי איזה רק שיהיה ממש טוב...
פרארי מרוצים זה החלום שלי
ב.מ.ו
אבל העיקר שיסע טוב ושיהיה נוח
אבל העיקר שיסע טוב ושיהיה נוח
באותו הנושא: