36 תשובות
כסף
אני בת
וחדמש נאמנות
וחדמש נאמנות
מצחיקה
לסבית ושתבין אותי ושתהיה כנה
נחמדה, פתוחה לנסות דברים חדשים, אוהבת זמן ביחד
והכי חשוב לא מסננת
והכי חשוב לא מסננת
שואל השאלה:
וואו יפה, תיארת אותי
למה המינוסים זה באמת אני
וואו יפה, תיארת אותי
למה המינוסים זה באמת אני
אנונימית
לב טוב,יראת שמים
שאלה מאוסה
צניעות, חייכנות, קלילות, וחמה
כיפית , נאמנה, לא מכוערת( כולת גוף) , לא שמנה ( קצת שומן לא מפריע ) , לומדת טוב, מצחיקה , אני חושב שגברים רוצים בעיקר את הדברים האלה
נאמנה, יראת שמים, אין לה ידידים ולא יוצאת למסיבות, מכבדת, צנועה
הומור
צניעות, נחמדות, קיטשיות, שתיתן לי צומי (במיוחד כשאני רוצה להתמסכן), שתחמיא לי, שתחבק אותי כשקשה לי, שתאהב להתכרבל ולהיות איתי, שלא תצעק עליי אבל תדע לעמוד על שלה, שתהיה לצידי גם כשאני טועה (כי בתכלס הכי קל להיות בצד מי שצודק. המבחן האמיתי הוא להיות איתך כשאתה טועה וחושב שאתה צודק), שתקשיב לי כשאני חופר לה על נושאים שאני אוהב, שלא תגיד לי: "גבר אמיתי..", מינית מן הסתם, שתדע לדבר על מה שמפריע לה אבל לא בריב, שלא תסנן אותי ושתענה מהר, שתדע להרים לי ולגרום לי להרגיש הכי גבר בעולם
אנונימי
עוד משהו: שתאהב לדבר איתי, שתתחיל איתי שיחות ותכתוב לי הודעות, שגם היא תעשה לי מחוות קטנות (אפילו סרטוני טיקטוק מטופשים עם כיתוב כלשהו)
שאני אדע שהיא אוהבת אותי, שלא אצטרך לבקש כל דבר
אבל זה כבר לא ממש תכונות אז סליחה
שאני אדע שהיא אוהבת אותי, שלא אצטרך לבקש כל דבר
אבל זה כבר לא ממש תכונות אז סליחה
אנונימי
לא מגזים בכלל
לא נראה לי שזה כזה מוגזם כי בסופו של דבר גם אני אנסה להביא את כל זה :)
הכל הדדי
ואלו דברים שאפשר לעבוד עליהם
הכל הדדי
ואלו דברים שאפשר לעבוד עליהם
אנונימי
נאמנות, הומור, בגרות עם שילוב טוב של ילדותיות, נחמדות וההפך מזלזול או התנשאות באחרים, חוכמה, דואגת ומשהו שמאוד מעלה לי, זו מישהי שמכינה אוכל טוב
נאמנות יופי נורמלית
שואלים את זה אינסוף אבל תכלס:
*חמודה
*לב טוב
*אמיתית שיודעת לאהוב
*בן אדם רגוע עם ניסיון חיים
*חמודה
*לב טוב
*אמיתית שיודעת לאהוב
*בן אדם רגוע עם ניסיון חיים
כן זה היה לי לא נעים לקרןא את זה כאילו או שאתה פיקמי או שאתה בן 50 כזה
נאמנות,ביטחון עצמי, שלא תשקר לי אף פעם, נחמדה,
פשוט שתהיה ילדה טובה כזאת
פשוט שתהיה ילדה טובה כזאת
^^ טוב עניין שלך.. :)
אנונימי
כסף וסקסית
אנונימי
בולבול
לא ממש ברור לי למה
כתבתי משהו מטריד..? היה משהו לא נעים?
תסבירי בבקשה :)
כתבתי משהו מטריד..? היה משהו לא נעים?
תסבירי בבקשה :)
אנונימי
אצאלה האנונימי שכתב תמגילה עברה חלחלה קלה בגופי
לא אכפת פשוט הצחקת אותי
נאמנות אחרי פעם קודמת.
וגם אינטיליגנציה, ושהיא תהיה נחמדה
וגם אינטיליגנציה, ושהיא תהיה נחמדה
כוסית
הקראתי לאמא שלי את ההוא האנונימי והיא אמרה שאתה חופר ולא רציונלי אני בוכהה
זכותך
בכל מקרה אני לא מבין למה להלבין את פניי בפני רבים
בכל מקרה אני לא מבין למה להלבין את פניי בפני רבים
אנונימי
ומה את מצפה שאני אענה לך?
זה לא שיש שם משהו על-טבעי ובלתי אפשרי
ואני לא מבין למה אכפת לכן כל כך
זה לא שיש שם משהו על-טבעי ובלתי אפשרי
ואני לא מבין למה אכפת לכן כל כך
אנונימי
^^ טוב..
לא מבין מה מצחיק כל כך
את לא היית רוצה יחס כזה מבן הזוג שלך?
לא מבין מה מצחיק כל כך
את לא היית רוצה יחס כזה מבן הזוג שלך?
אנונימי
לא
'להלבין' אחי אתה אנונימי
שוב, אני לא מבין מה יוצא לך מזה
אנונימי
באותו הנושא: