6 תשובות
צינג צונג
אנונימית
אטאקו
שמע אתה (אטא*) (קו)קסינל
שמע אתה (אטא*) (קו)קסינל
שואל השאלה:
אני אשמח
אני אשמח
אנונימי
אמ יש הרבה שמות יפים ביפנית או נגיד
riko זה סוג של יסמין
sato זה כאילו אומר סוכר
shiro שזה אומר סמוראי
חחח יש לי עוד כמה אם אתה רוצה
(זה שמות של בנים)
riko זה סוג של יסמין
sato זה כאילו אומר סוכר
shiro שזה אומר סמוראי
חחח יש לי עוד כמה אם אתה רוצה
(זה שמות של בנים)
mon אומר משגשג
morio נער יער
mitsuaki שזה אומר הברק של הצלחה
yogi אור
yori בטחון
yung חופש
yutaka שפע
morio נער יער
mitsuaki שזה אומר הברק של הצלחה
yogi אור
yori בטחון
yung חופש
yutaka שפע
אממ אני מקווה שהתכוונת לזה כי לא ממש הבנתי חחח:
הארו זה אביב
האנה זה פרח
יוקי זה שלג/אמיץ
האטו זה לב
איי זה אהבה
מידורי זה ירוק נראלי
סאקורה זה פריחת הדובדבן
ועוד...
הארו זה אביב
האנה זה פרח
יוקי זה שלג/אמיץ
האטו זה לב
איי זה אהבה
מידורי זה ירוק נראלי
סאקורה זה פריחת הדובדבן
ועוד...
באותו הנושא: