15 תשובות
למדתי מאנימה (בלי כתיבה וקריאה)
ממליצה לקנות ספר מינה נו ניהונגו
המורה שאני לומדת איתו מלמד דרכו
יש בגוגל טרנסלייט
ביוטיוב יש מדריך ממש טוב
לא אתה לא ישקרן
את יודעת שכן^
היית מת^
את סתם מכחישה
אם את יודעת אנגלית תיקני את החוברת "גאקי"
היא עזרה לי קצת אבל אני לא יודעת אנגלית אז... פחות חחח
כן אני כן ואני יותר טוב ממך^^
^היית מת
בחיים לאא
אתה מכחישה!!!
וואי זוכר שלקחנו בעלות על שאלה של מישהו ?? זה קורה שוב אם לא תסתום תפה
אז אולי כדאי שתפסיקי להכחישש