18 תשובות
שואל השאלה:
חחח
שואל השאלה:
בייבי מטאל חמודות והכל אבל בא לי מוזיקה שהפזמון שלה זה לא גראולינג של "אני רוצה שוקולד" לפעמים
חח מבינה לגמרי
הן מתוקות ברמות
אלה שעשו את הפתיח החדש של aot מושלמים
sim
שואל השאלה:
איזה מהם?
שואל השאלה:
רגע לaot השיר פתיחה בכלל משתנה? אני ראיתי רק 3 פרקים
the rumbling
שואל השאלה:
סבבה תודה
אה ו-tatuki seksu אבל זה ספציפית shoegaze שזה תת ז'אנר של רוק לא יודע אם את אוהבת
שואל השאלה:
אני בן
סורי כבר התרגלתי לדבר לכולם פה בלשון נקבה...
שואל השאלה:
חחח הכל טוב
dreamcatcher, יש להן כמה שירים ואלבומים ביפנית (וגם גרסאות ביפנית לכמה שירים שלהן)
bow wow להקת רוק-כבד יפנית אגדית ,
יש כזה דבר?
שואל השאלה:
כן ברור