18 תשובות
baby metal
שואל השאלה:
חחח
חחח
שואל השאלה:
בייבי מטאל חמודות והכל אבל בא לי מוזיקה שהפזמון שלה זה לא גראולינג של "אני רוצה שוקולד" לפעמים
בייבי מטאל חמודות והכל אבל בא לי מוזיקה שהפזמון שלה זה לא גראולינג של "אני רוצה שוקולד" לפעמים
חח מבינה לגמרי
הן מתוקות ברמות
אלה שעשו את הפתיח החדש של aot מושלמים
sim
הן מתוקות ברמות
אלה שעשו את הפתיח החדש של aot מושלמים
sim
שואל השאלה:
איזה מהם?
איזה מהם?
שואל השאלה:
רגע לaot השיר פתיחה בכלל משתנה? אני ראיתי רק 3 פרקים
רגע לaot השיר פתיחה בכלל משתנה? אני ראיתי רק 3 פרקים
the rumbling
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
my dead girlfriend
אה ו-tatuki seksu אבל זה ספציפית shoegaze שזה תת ז'אנר של רוק לא יודע אם את אוהבת
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
סורי כבר התרגלתי לדבר לכולם פה בלשון נקבה...
שואל השאלה:
חחח הכל טוב
חחח הכל טוב
dreamcatcher, יש להן כמה שירים ואלבומים ביפנית (וגם גרסאות ביפנית לכמה שירים שלהן)
bow wow להקת רוק-כבד יפנית אגדית ,
יש כזה דבר?
שואל השאלה:
כן ברור
כן ברור