7 תשובות
intestine baalism הדבר הכי טוב שיצא מיפן
שואל השאלה:
^תמיד ניסיתי לשמוע אבל אף פעם לא מצאתי משהו שמתפס אותי..יש לך להקות מומלצות?
יפנית יותר נוטים לכיוון הפאנק מאשר המטאל אז אם זו גם אופציה אשמח להמליץ (:
שואל השאלה:
^ אה באמת?? לול
שואל השאלה:
^אם אתה יכול תמליץ
one ok rock,alexandros,minami,the oral cigarettes,the winking owl,survive said the prophet,radwimps,my first story
אגב nightmare בכלל פאנק (: