7 תשובות
כולם יכולים לבכות
זה תלוי ליד מי אתה בוכה לדעתי , אין בעיה שגבר יראה חולשה ליד מישהו שהוא סומך עליו
בכי לא מראה על חולשה ההפך על חוזק מי שנותן לעצמו ליבכות ולא מפחד להראות רגשות זה מראה על בן אדם יותר חזק ממשיהו שמפחד שיראו אותו בוכה ומפחד להראות רגשות "כי זה לא גברי"
בכי לא מראה על חולשה
זה לא גברי ולא נשי, זה פשוט דבר טבעי שקורה
בכי לא מראה על חולשה בכי מראה על אנושיות זה בסדר לחלוטין ואם יש אישה שזה מוריד לה שגבר בוכה אז משהו אצלה לא תקין
זה לא קשור סתם אנשים ציירו את זה שאם גבר בוכה הוא לא גבר גם גברים הם בני אדם וטבעי לגמרי שהם יבכו גברי לא קשור לזה בכלל
חולשה קיימת אצל כל אחד אין שונה בין זה לאף אחד אתה בן אדם בדיוק כמו כל גבר וכמו אישה.