15 תשובות
בכלל לא
למה שזה יהיה פדיחה?
לגברים אין רגשות?
שואל השאלה:
כי זה מראה על חוסר יציבות נפשית כלשהי, הוא גבר אחרי הכל
אנונימי
לא
לא, אבל פאדיחה לצלם את
זה ולעלות לסטורי
ממש לא, אתם גם בני אדם וגם לכם יש רגשות זה טבעי
^^^^^אני זכר וגם לי יש חוסר יציבות נפשית. היום כמעט ולא הלכתי לחדר כושר בשביל להישאר לפרוק בחדר מתחת לשמיכה
לא. לא פדיחה לגבר לבכות בשום סיטואציה.
בכי זה דרך של הגוף לאזן הורמונים והתמודדות עם רגשות.
גם גברים הם בני אדם עם רגשות ומחשבות וקשיים ובכי זה נורמלי וזה בריא יותר מאשר לשמור הכל בפנים.
לא מה
זה פדיחה שלגבר יהיו רגשות?
אנונימית
לגיטימי אח שלי
לא, גברים לא בוכים